chceauto.pl
x

Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM

Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
145 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1742 cm3
Silnik
benzyna
Waga
895 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
240 KM
0-100 km/h
4.5 s.
V max
258 km/h
Zasięg
440 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
205/45 R17
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
110 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KMAlfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM

Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM

Alfa Romeo 4C to samochód, na który fani marki czekali z niecierpliwością. Model zaprezentowano na salonie samochodowym w Genewie w 2013 roku, ale pierwsze egzemplarze trafiły do klientów dopiero niemal rok później. Auto oparto na prototypie, który pokazano w 2011 roku.

Projekt nadwozia 4C wzorowany był na modelu 8C. Za kształty karoserii odpowiadają styliści z Centro Stile Alfa Romeo. Karoseria mierzy 4 m długości, 2 m szerokości i jedynie 118 cm wysokości. Rozstaw osi to równe 2,4 m.

Dla zapewniania jak najlepszego rozkładu masy czterocylindrowy, benzynowy silnik o pojemności 1750 centymetrów sześciennych umieszczono centralnie, za plecami kierowcy i pasażera.

Jednostka napędowa generuje 240 KM mocy (przy 6000 obr/min) i 350 Nm momentu obrotowego (między 2100 a 4000 obr/min, przy czym 80 proc. wartości maksymalnej dostępne jest już od 1800 obr/min). To oznacza wysoką moc jednostką - z jednego litra powstaje 137 KM i 200 Nm.

Napęd przekazywany jest na koła tylnej osi za pośrednictwem nowej, zautomatyzowanej skrzyni biegów TCT. Wyposażona w dwa suche sprzęgła przekładnia może pracować w trybie automatycznym i ręcznym. W tym drugim, zmiany przełożeń dokonywane są za pośrednictwem manetek sterujących umieszczonych przy kierownicy.

Dzięki niewielkim wymiarom oraz zastosowaniu aluminium i włókna węglowego Alfa Romeo 4C w stanie suchym (bez kierowcy i bez płynów eksploatacyjnych) waży tylko 895 kg, co oznacza, że na 1 KM przypadają niespełna 4 kg wagi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-01

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Nadjeżdża Alfa Romeo 4C!2013-09-18Alfa 4C już w produkcji2013-06-11Prawie wszystko o Alfie Romeo 4C2013-03-03Oficjalnie: Oto nowa Alfa Romeo 4C2013-02-12Alfa Romeo 4C Spider2015-01-12Alfa Romeo 4C Spider2014-03-07

    Alfa Romeo 4C 1.75 TBi 240 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS