chceauto.pl
x

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
92 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
333 KM
0-100 km/h
5.6 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
245/40 R18
255/35 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
320 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KMAudi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM

Audi A5

Audi A5 debiutowało w 2007 roku. Dwudrzwiowe coupe od początku zachwycało piękną linią nadwozia i świetnie dobranymi proporcjami. W momencie debiutu Audi A5 oferowane było w dwóch wersjach nadwoziowych - jako coupe oraz kabriolet. W 2009 roku ofertę modelu A5 poszerzono kolejną odmianę - pięciodrzwiowego liftbacka, który otrzymał oznaczenie sportback. Auto cieszy się bardzo dobrą opinią użytkowników. Do mankamentów zaliczyć można właściwie jedynie przeciętny poziom wyposażenia podstawowych wersji i wysokie ceny. Niezaprzeczalnymi zaletami auta są za to dobre osiągi, świetne właściwości jezdne (zwłaszcza w wersji quattro) i niska utrata wartości.

Audi A5 I FL

Pierwsza generacja Audi A5 – typoszereg 8T - budowana była w latach 2007-2016. Samochód w znacznym stopniu bazował na czwartej generacji modelu A4. Autorem stylistyki był Walter DaSilva. W 2011 roku samochód przeszedł planowaną operację odmładzającą, w ramach której zmieniono wygląd pasa przedniego (reflektory, maska, osłona chłodnicy) i tylnego zderzaka oraz lamp. Samochód cieszy się dobrą opinią – większość rozwiązań technicznych (a nawet deskę rozdzielczą) dzieli z popularnym i stosunkowo łatwym w naprawach A4. Niezależnie od modelu, wszystkie egzemplarze wyposażone są m.in. w automatyczną klimatyzację i pakiet elektryczny (szyby przednie, lusterka).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-03-12

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Audi A5 nowej generacji2024-07-26Oto nowe Audi A5 i S52016-06-03Audi A5 DTM selection2015-10-15Audi A5 po liftingu2019-09-06Audi S5 TDI. Diesel zastąpi benzynę!2019-04-19Audi RS5 Sportback. Polskie ceny2019-03-02

Audi A5 I FL 3.0 TFSI 333 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS