chceauto.pl
x

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2012
Średnia cena
81 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
6299 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2130 kg
Ładowność
525 kg

OSIĄGI

Moc
500 KM
0-100 km/h
4.7 s.
V max
250 km/h
Zasięg
540 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
107 zł
Zbiornik paliwa
90 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/45 R19
265/40 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KMAudi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM

Audi A8

Audi A8 to flagowa limuzyna firmy z Ingolstadt. Utrata wartości sprawia, że dziś może już sobie na nią pozwolić więcej osób.

Trzeba jednak pamiętać, że obiegowa opinia „większe auto, większe koszty” nie wzięła się znikąd. Potężne jednostki benzynowe skutkują wysokimi stawkami ubezpieczenia OC, minimalizowanie kosztów poprzez zamontowanie instalacji LPG również nie zawsze się sprawdza.

Jednostki napędowe często niezbyt dobrze sprawują się na gazie, gwarancją sukcesu jest inwestycja w drogie, firmowe instalacje, których cena - ze względu na dużą liczbę cylindrów - jest stosunkowo wysoka (ok. 5 tys. zł).

W polskich warunkach najczęstsze są usterki skomplikowanego zawieszenia - zastosowano w nim aluminiowe wahacze, które wymienia się w całości. Ze względu na zaniedbania serwisowe współpracy odmawiają również automatyczne skrzynie biegów. Przed zakupem największą uwagę zwrócić należy na stan karoserii (ranty drzwi, nadkoli, pęknięcia w lakierze itd.).

Audi A8 D4

Najnowsza generacja Audi A8 zadebiutowała w listopadzie 2010 roku. Pierwsze samochody trafiły do klientów jednak do klientów dopiero w 2011 roku. Samochód - oprócz nazwy - nie ma nic wspólnego ze swoim poprzednikiem. Model zbudowano w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową. Jego nadwozie mierzy aż 5,14 m długości, rozstaw osi bazowej wersji to monstrualne 2,99 m.

Do budowy auta wykorzystano ramę przestrzenną Audi Space Frame, nadwozie w całości wykonane jest z aluminium, co wpływa zarówno na obniżenie masy pojazdu, jak i zwiększenie sztywności skrętnej karoserii. Samochód wyposażono w całą masę elektronicznych gadżetów - jednym z nich jest np nowy, dotykowy wyświetlacz systemu MMI, który wyposażono w funkcję rozpoznawania pisma - dzięki temu obsługa np. nawigacji jest bardzo prosta.

Samochód jest nowością na rynku, nie sposób więc mówić o jego typowych usterkach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-02-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A8 po liftingu2021-11-02Audi A8 L 60 TFSI e quattro. Luksusowa hybryda2019-10-18Nowe Audi A8. Ceny2017-10-13Audi A8 - oficjalnie!2017-07-11Audi A8 L extended2016-04-11Nadjeżdża nowe A8 - relacja z premiery!2013-08-19

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz S-klasa

Mercedes S-klasa

600 517 KM benzyna2012sedanautomattylny
cena średnia 163 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar XJ

Jaguar XJ

5.0 510 KM benzyna2012sedanautomattylny
cena średnia 171 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 7

BMW 7

60i 544 KM benzyna2012sedanautomattylny
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A8 D4 6.3 FSI W12 500 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS