chceauto.pl
x

BMW M240i G42 374 KM

BMW M240i G42 374 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2024
Średnia cena
335 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
Pojemność
2998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1765 kg
Ładowność
475 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
374 KM
0-100 km/h
4.3 s.
V max
250 km/h
Zasięg
370 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
14 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
90 zł
Zbiornik paliwa
52 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/40 R19
255/35 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
390 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW M240i G42 374 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KMBMW M240i G42 374 KM

BMW M240i G42 374 KM

BMW 2

BMW 2 to zaprezentowany jesienią 2013 roku samochód typu coupe, który w gamie niemieckiego producenta zastąpił BMW 1 coupe. Karoseria serii 2 jest o 72 mm dłuższa i o 32 mm szersza niż w „jedynce”, o 30 mm zwiększył się też rozstaw osi. Niemcom udało się też wygospodarować spory bagażnik, którego pojemność to 390 litrów.

Samochód napędzany jest szeroką gamą jednostek napędowych, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych. Na szczycie gamy stoi seria M, czyli napędzane silnikiem o mocy 326 KM M235i.

Jesienią 2014 roku na salonie paryskim pokazano serię 2 Convertbile, jest to kabriolet ze składanym automatycznie miękkim dachem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-07

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW 2 po liftingu2017-05-11BMW 2 Coupe z nowym silnikiem2014-12-14BMW 2 Active Tourer2014-02-15Wszystko o nowym BMW 22013-10-25Nowe BMW M2. Szybkie i ładne2022-10-12BMW serii 2 Active Tourer. Nowy model2021-10-06

Ogłoszenia

BMW 2

BMW 2

kujawsko-pomorskie

269 900 zł

BMW M240i G42 374 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS