chceauto.pl
x

BMW M3 Competition G80 510 KM

BMW M3 Competition G80 510 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
313 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2993 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1805 kg
Ładowność
480 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
510 KM
0-100 km/h
3.5 s.
V max
250 km/h
Zasięg
370 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
102 zł
Zbiornik paliwa
59 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
275/35 R19
285/30 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
480 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW M3 Competition G80 510 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KMBMW M3 Competition G80 510 KM

BMW M3 Competition G80 510 KM

BMW 3

Seria 3 to najpopularniejszy reprezentant rodziny pojazdów BMW. Pierwsze auto tej serii - typoszereg E21 - zadebiutowało w 1975 roku. W 1981 roku zaprezentowano kolejną generację - typoszereg E30 - która przetrwała w ofercie aż do 1994 roku. Wtedy też na rynku pojawiło się (najpopularniejsze obecnie na polskim rynku wtórnym) E36 produkowane aż do roku 2000. Kolejny model serii 3 - typoszereg E46 - produkowany był w latach 1998 - 2006. Od 2005 roku w ofercie pojawił się typoszereg E90, który oferowany był przez BMW do końca 2011 roku. Wtedy samochód zastąpiony został typoszeregiem F30. Od 2019 na rynku obecna jest generacja G20.

BMW 3 G80

Pod maską M3 typoszeregu G80 znajdziemy sześciocylindrowy silnik rzędowy z technologią M TwinPower Turbo (dwie pojedyncze turbosprężarki typu mono-scroll), intercoolerem, bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemami dual-vanos i valvetronic.

Pierwszy raz w historii modele M3 są dostępne w wersji z napędem na 4 koła.

Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in. adaptacyjne zawieszenie M (elektronicznie sterowane amortyzatory), aktywny tylny dyferencjał, aktywny układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu czy systemy CBC (Cornering Brake Control) i DBC (Dynamic Brake Control). Do wyboru jest aż 10 ustawień czułości systemu kontroli trakcji i dwa ustawienia czułości pedału hamulca.

Samochód otrzymał również tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, a także oprogramowanie do mierzenia czasów okrążeń oraz... analizowania driftów.

Opcjonalnie dostępne są węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe.

Wnętrze to m.in. BMW Live Cockpit Professional z całkowicie cyfrowym zestawem ekranów, systemem nawigacyjnym BMW Maps i inteligentnym asystentem osobistym BMW w standardzie.

Kierowca ma do dyspozycji przycisk ”setup”. Ten umożliwia bezpośredni dostęp do ustawień silnika, układu jezdnego, kierowniczego i hamulcowego oraz – w przypadku odmian z napędem 4x4 - również M xDrive. Na kierownicy znajdziemy też przycisk ”M” pozwalający wybierać miedzy dwoma ustawieniami - road i sport.

Pod koniec 2022, po raz pierwszy w liczącej 36 lat historii BMW M3, niemiecki producent zaprezentował ten model w wersji Touring, czyli kombi.

Po faceliftingu w 2024 M3 otrzymało zmieniony przód, podobny do tego, który znajdziemy w BMW M4 (czyli samochód nadal ma potężne, pionowe nerki).

Inne nowości to standardowy karbonowy dach sedana i lakierowany na czarno dach kombi. Nowe są reflektory ze światłami dziennymi o zmienionej sygnaturze, zmieniono kierownicę i centralny panel nawiewów, na którym pojawiło się oświetlenie ambientowe. Nowy jest system infotainemnt.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-08-20

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW 3 po modernizacji2024-06-12BMW Neue Klasse. Taka będzie nowa seria 32023-09-13BMW serii 3 Touring zaprezentowane2019-06-13Nowe BMW serii 3 coraz bliżej2018-08-1640 lat BMW serii 32015-05-13BMW serii 3 po liftingu2015-05-08

BMW M3 Competition G80 510 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Alfa Romeo Giulia

Alfa Giulia

2.9 V6 510 KM benzyna2021sedanautomattylny
cena średnia 292 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW M3 Competition G80 510 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS