chceauto.pl
x

BMW M4 Competition G83 510 KM

BMW M4 Competition G83 510 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
647 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
Pojemność
2993 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1775 kg
Ładowność
430 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
510 KM
0-100 km/h
4 s.
V max
250 km/h
Zasięg
360 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
104 zł
Zbiornik paliwa
59 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
300 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW M4 Competition G83 510 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KMBMW M4 Competition G83 510 KM

BMW M4 Competition G83 510 KM

BMW 4

BMW 4 to całkowicie nowy model, który debiutował wersją Coupe w 2013 roku. Samochód w ofercie zastąpił BMW 3 Coupe. Auto po raz pierwszy pokazano publicznie we wrześniu na salonie we Frankfurcie.

BMW szybko poszerzyło liczbę wersji nadwoziowych. Pod koniec 2013 roku zadebiutował BMW 4 Cabrio, a na początku roku 2014 - wersja czterodrzwiowa, którą nazwano Gran Coupe.



BMW 4 G83

Samochód - wzorem innych nowych BMW - otrzymał nerki osłony chłodnicy przywodzące na myśl kły wygłodniałego bobra... Standard to mn.in. reflektory diodowe o bardzo płaskich konturach. W kabinie znajdziemy pochylony w stronę kierowcy kokpit, nowy zespół wyświetlaczy z monitorem pokładowym o przekątnej do 10,25 cala oraz - opcjonalny - w pełni cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Z tyłu zamontowano siedzenia o wyraźnym charakterze pojedynczych foteli. Standard obejmuje też np. wyciszoną przednią szybę i nową 3-strefową klimatyzację automatyczną.

Na początku sprzedaży oferowanych było pięć wariantów, w tym "wybitnie sportowe" BMW M440i xDrive Coupé. Najmocniejszy model wyposażony jest w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 374 KM. Poza tym w ofercie są cztery 4-cylindrowe silniki benzynowe i jeden 4‑cylindrowy silnik wysokoprężny. W marcu 2021 roku doszły jeszcze dwa 6‑cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne.

Wszystkie silniki oferowane są teraz z dwustopniowym turbodoładowaniem. Po raz pierwszy wszystkie modele otrzymują również w standardzie 8-stopniową skrzynią Steptronic. Na tle poprzednika auto pochwalić się może niższym o 21 mm środkiem ciężkości i szerszym o 23 mm rozstawem tylnej osi. Ma również idealny rozkład mas - na każdą z osi przypada po 50 proc.

Standard obejmuje np. aktywne amortyzatory o regulowanej twardości. Opcja to sportowy układ jezdny M o jeszcze sztywniejszej charakterystyce amortyzatorów, łożysk i stabilizatorów oraz z dodatkowymi wzmocnieniami karoserii i adaptacyjnym sportowym układem kierowniczym. W wyposażeniu dodatkowym znajdziemy ponadto: adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami, hamulce sportowe M z niebieskimi lub czerwonymi zaciskami, sportowy mechanizm różnicowy M z w pełni adaptacyjną blokadą w tylnej osi. Zadbano też o bezpieczeństwo jazdy. Ostrzeganie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu z naprowadzaniem ze wspomaganiem kierownicy (auto samo naprowadza kierowcę na właściwy tor jazdy) oraz wskazanie ograniczenia prędkości są teraz w wyposażeniu standardowym.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Nowość. BMW serii 4 Cabrio2020-10-22Nowe BMW 4 oficjalnie!2020-06-03BMW 4 po liftingu2017-01-17Nowość: BMW 4 Convertible2013-10-13Nowość: BMW 4 Coupe!2013-06-16BMW serii 4 po liftingu2024-02-04

    BMW M4 Competition G83 510 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS