chceauto.pl
x

BMW 850CSi E31 381 KM

BMW 850CSi E31 381 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1993
Średnia cena
43 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
5576 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
381 KM
0-100 km/h
6 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
14.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
93 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
320 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
17.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.6 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 850CSi E31 381 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KMBMW 850CSi E31 381 KM

BMW 850CSi E31 381 KM

BMW 8

BMW serii to luksusowe coupe o nadwoziu 2+2 (lub czteroosobowym). I generacja tego pojazdu była produkowana w niewielkiej serii w latach 90-tych ubiegłego wieku. Następnie na wiele lat model ten został wycofany z rynku, by powrócić dopiero w roku 2018.

BMW 8 E31

Zdaniem wielu osób BMW serii 8 to jedno z najpiękniejszych coupe w historii motoryzacji. Samochód zaprezentowano w 1989 roku i przetrwał on w produkcji aż do 1999 roku.

Pojazd ten to typowy przedstawiciel klasy 2+2. Ilość miejsca z przodu jest więcej niż zadowalająca, z tyłu z trudem pomieści się dwójka dzieci.

Największą wadą auta jest zużycie paliwa (w mieście nawet 40 litrów!) oraz fakt, że w Polsce bardzo ciężko o wóz w przyzwoitym stanie. Auto przeładowane jest różnego rodzaju systemami elektronicznymi, przez co jego serwisowanie jest niezwykle kosztowne. Brak również mechaników, którzy podjęliby się niektórych napraw.

To piękny i zapewniający ogromną frajdę z jazdy klasyk, ale jego utrzymanie w ciągu roku może nas kosztować sporo więcej, niż za niego zapłaciliśmy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-25

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW serii 8 po liftingu2022-01-30Silnik V8 w BMW serii 82018-08-06BMW serii 8 już jest!2018-06-16BMW Concept M8 Gran Coupe2018-03-12BMW 8 Coupe coraz bliżej2018-01-28BMW 8 Gran Coupe. Nowość!2019-06-21

BMW 850CSi E31 381 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS