chceauto.pl
x

BMW i3 I REx 60 170 KM

BMW i3 I REx 60 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
150 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
647 cm3
Silnik
hybryda
Waga
1315 kg
Ładowność
415 kg

OSIĄGI

Moc
170 KM
0-100 km/h
7.9 s.
V max
150 km/h

KOSZTY

Spalanie
3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
19 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
B premium Co to znaczy?
Bagażnik
260 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW i3 I REx 60 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KMBMW i3 I REx 60 170 KM

BMW i3 I REx 60 170 KM

BMW i3 to elektryczny samochód, który zaprezentowano w połowie 2013 roku. Model ten znalazł się w ścisłym finale konkursu Car of the Year 2014, w którym uległ tylko Peugeotowi 308.

BMW i3 napędzane jest przez elektryczny silnik trakcyjny zamontowany przy tylnej, napędzanej osi. Jednostka rozwija aż 170 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm. Sprint do 100 km/h zajmuje jedynie 7,3 sekundy, a do 60 km/h - 3,2 sekundy. Prędkość maksymalna to 150 km/h.

Energia elektryczna magazynowana jest w baterii litowo-jonowych akumulatorów o pojemności 22 kWh. W 2016 roku ofertę poszerzono o wersję z bateriami o pojemności 33 kwh, dzięki której zasięg teoretyczny wzrósł ze 190 do 300 km (trzeba pamiętać, że w realnych warunkach jest on znacznie, nawet o 1/3, mniejszy).

Niezależnie od pojemności akumulatorów BMW i3 jest dostępne w wersji hybrydowej Range Extender, wyposażonej w spalinowy dwucylindrowy silnik benzynowy. Moc tego silnika to tylko 34 KM, nie napędza on jednak kół, ale działa jak generator prądu, wydłużając zasięg o 150 km.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-05-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

To już koniec BMW i32022-07-17BMW i3 94 Ah2016-05-02BMW i3 ma już sześć lat. A sprzedaż rośnie2020-01-03BMW i3 i i3s wchodzą na rynek2017-11-25BMW i3 po liftingu2017-08-30Znamy cenę elektrycznego BMW2013-07-22

BMW i3 I REx 60 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS