chceauto.pl
x

BMW X1 F48 18i 136 KM

BMW X1 F48 18i 136 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
76 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1470 kg
Ładowność
520 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
136 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
204 km/h
Zasięg
610 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł
Zbiornik paliwa
51 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
505 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW X1 F48 18i 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KMBMW X1 F48 18i 136 KM

BMW X1 F48 18i 136 KM

BMW X1

BMW X1 to najmniejszy z serii SUV-ów produkowanych przez koncern z Monachium. Samochód, który zbudowano na płycie podłogowej BMW 3 kombi, wszedł do produkcji w 2009 roku. Pojazd był dostępny również w wersji z napędem na jedną (tylną) oś, a nie tylko jako AWD.

W kwietniu 2012 roku samochód został poddany niewielkiemu liftingowi.

Jesienią 2015 roku do salonów trafiła druga generacja X1. W stosunku do poprzednika samochód urósł, dzięki czemu więcej miejsca jest we wnętrzu, większy jest również bagażnik. Większość wersji posiada napęd na przód, AWD dostępne jest tylko z najmocniejszymi silnikami.



BMW X1 F48

II wcielenie BMW X1 zadebiutowało w czerwcu 2015 roku. Nowy model jest zauważalnie wyższy od poprzednika. Dzięki temu udało się wygospodarować znacznie więcej przestrzeni we wnętrzu. Fotele kierowcy i pasażera umieszczono o 36 mm wyżej niż do tej pory. O 64 mm podniesiono też siedzisko tylnej kanapy. Jej pasażerów ucieszy np. dodatkowe 37 mm przestrzeni na wysokości kolan. Przestrzeń ta może być dodatkowo powiększona (do 66 mm) jeśli klient zdecyduje się na – oferowaną jako opcja – przesuwaną tylną kanapę. W stosunku do poprzedniej generacji zdecydowanie powiększyła się też przestrzeń ładunkowa. Bagażnik ma teraz pojemność 505 l. To aż o 85 l więcej niż do tej pory. Po złożeniu oparć tylnej kanapy (dzielone w stosunku 40:20:40) kufer powiększa się do 1550 l. W zależności od wersji klienci mogą się zdecydować na sześciostopniową ręczną lub ośmiostopniową, automatyczną przekładnię Steptronic. Standardowo napęd przekazywany jest na koła przedniej osi. Bogatsze wersje oferowane będą z napędem 4x4 systemu xDrive.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-12-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

BMW X1 M35i xDrive. Nowość z mocnym silnikiem2023-06-28BMW X1 po liftingu2019-05-04Używane: BMW X1 I generacji2015-10-05BMW X1 oficjalnie2015-06-03Tak wygląda BMW X1 po liftingu2012-04-03BMW X1 nowej generacji. Również jako iX12022-06-07

BMW X1 CRASHTEST

BMW X1 F48 18i 136 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS