chceauto.pl
x

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
50 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1391 kg
Ładowność
509 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
12.9 s.
V max
172 km/h
Zasięg
820 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
215/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
471 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-02

Wersje

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Opel Zafira I. Dobre auto za dobrą ceną!2012-01-29B-MAX. Takiego Forda jeszcze nie było2012-03-10Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Historyczna wpadka. Tak źle nie było jeszcze nigdy!2017-12-14Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ogłoszenia

Ford C-Max

Ford C-Max

opolskie

34 900 zł

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Dacia Dokker

Dacia Dokker

1.6 100 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Tourneo Courier

Ford Tourneo Courier

1.0 EcoBoost 100 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Partner

Peugeot Partner

1.6 98 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Berlingo

Citroen Berlingo

1.6 VTi 98 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford B-Max

Ford B-Max

1.0 EcoBoost 100 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 45 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Combo

Opel Combo

1.4 95 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS