chceauto.pl
x

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
52 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1391 kg
Ładowność
509 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
125 KM
0-100 km/h
11.8 s.
V max
178 km/h
Zasięg
790 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
215/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
471 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-02

Wersje

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Opel Zafira I. Dobre auto za dobrą ceną!2012-01-29B-MAX. Takiego Forda jeszcze nie było2012-03-10Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Historyczna wpadka. Tak źle nie było jeszcze nigdy!2017-12-14Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Carens

Kia Carens

1.6 GDI 135 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Verso

Toyota Verso

1.6 VVT-i 132 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Partner

Peugeot Partner

1.6 VTi 120 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Kangoo

Renault Kangoo

1.2 TCe 115 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Grand Picasso

Citroen C4 Grand Picasso

1.2 THP 130 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Grand Scenic

Renault Grand Scenic

1.2 TCe 115 KM benzyna2018VANręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford C-Max II FL 1.0 EcoBoost 125 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS