chceauto.pl
x

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
47 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1596 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1374 kg

OSIĄGI

Moc
125 KM
0-100 km/h
11.8 s.
V max
175 km/h
Zasięg
720 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
215/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
471 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
24 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13 s.
Prędkość maksymalna
159 km/h

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KMFord C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Opel Zafira I. Dobre auto za dobrą ceną!2012-01-29B-MAX. Takiego Forda jeszcze nie było2012-03-10Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Historyczna wpadka. Tak źle nie było jeszcze nigdy!2017-12-14Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Kangoo

Renault Kangoo

1.2 TCe 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira Tourer

Opel Zafira Tourer

1.4 Turbo 120 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Scenic

Renault Scenic

1.2 TCe 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Lodgy

Dacia Lodgy

1.2 TCE 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Berlingo

Citroen Berlingo

1.6 VTi 120 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Grand Scenic

Renault Grand Scenic

1.2 TCe 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford C-Max II FL 1.6 Duratec Ti-VCR 125 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS