chceauto.pl
x

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
35 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
1460 kg
Ładowność
590 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
163 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
218 km/h
Zasięg
660 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
53 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
476 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KMFord Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM

Ford Focus

Ford Focus I trafił do sprzedaży w 1998 roku i w niezmienionej formie przetrwał na rynku aż 7 lat. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku i produkowana był aż do roku 2010 (z liftingiem w roku 2008). W 2010 roku zadebiutowała III generacja, której produkcję uruchomiono na początku 2011 roku. Samochód trafił do europejskich salonów wiosną tego samego roku.

Ford Focus Mk3

Trzecia generacja focusa zadebiutowała wiosną 2011 roku. Samochód nie może już pochwalić się tak oryginalną stylistyką, jak pierwsza generacja, ale liczne nawiązania do większego Mondeo sprawiają, że auto wydaje się być znacznie większe niż jest w rzeczywistości.

Dobre wrażenie robi też kabina - jest przestronna i dobrze wykonana, deska rozdzielcza zrobiona została z niezłej jakości, miękkich w dotyku materiałów. W wersji hatchback rozczarowuje bagażnik - pojemność 277 l to o przeszło 20 l mniej, niż oferuje np. Citroen C3 należący do segmentu B!

Atutem Focusa pozostał natomiast rewelacyjny układ jezdny. Wielowahaczowe zawieszenie zapewnia wystarczający komfort jazdy i świetnie sprawuje się w zakrętach, o precyzję dba również precyzyjny układ kierowniczy. Auto w trzech wersjach nadwoziowych (jako czterodrzwiowy sedan i pieciodrzwiowe hatchback i kombi) dostępne jest w polskich salonach od połowy 2011 roku.

W 2014 roku samochód doczekał się faceliftingu. Zmieniono m.in pas przedni, który zyskał nowy zderzak i osłonę chłodnicy zaprojektowane zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki "One Ford".
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-06-01

Wersje

Ford Focus ST Edition. Na drogę i na tor2024-04-28Ford Focus po liftingu2021-10-14Ford Focus z nowym napędem mikrohybrydowym2020-06-26Ford Focus z systemem HUD2018-07-04Ford Focus potrafi wykryć dziury2018-06-29Ford Focus IV generacji!2018-04-10

Ford Focus CRASHTEST

Ford Focus - AKCJE NAWROTOWE

2013-09-17Samochody marki Ford Focus, wyprodukowane w okresie między 8 lipca a 26 sierpnia 2013 r., w Niemczech, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Niektóre egzemplarze pojazdów Ford Focus zostały wyposażone w koła o niewłaściwej specyfikacji, co może prowadzić do obluzowania nakrętek kół, a w skrajnym przypadku do odpadnięcia koła w pojeździe.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 37 pojazdów marki Ford Focus o następujących numerach VIN:

WF0KXXGCBKDA20238
WF0KXXGCBKDA22775
WF0KXXGCBKDA24349
WF0KXXGCBKDA26737
WF0KXXGCBKDA30758
WF0KXXGCBKDA30788
WF0KXXGCBKDA30789
WF0KXXGCBKDA30824
WF0KXXGCBKDA30846
WF0KXXGCBKDA30855
WF0KXXGCBKDA30856
WF0KXXGCBKDA30879
WF0KXXGCBKDG42470
WF0LXXGCBLDA20137
WF0LXXGCBLDA20215
WF0LXXGCBLDA21281
WF0LXXGCBLDA21307
WF0LXXGCBLDA21633
WF0LXXGCBLDA23314
WF0LXXGCBLDA26209
WF0LXXGCBLDA26290
WF0LXXGCBLDA35564
WF0LXXGCBLDA35565
WF0LXXGCBLDA35570
WF0LXXGCBLDA35572
WF0LXXGCBLDA35574
WF0LXXGCBLDA35575
WF0LXXGCBLDA35578
WF0LXXGCBLDA35638
WF0LXXGCBLDA35641
WF0LXXGCBLDA35652
WF0LXXGCBLDG40113
WF0LXXGCBLDG40127
WF0LXXGCBLDG40155
WF0LXXGCBLDG43032
WF0MXXGCBMDA21663
WF0MXXGCBMDA36735

Ogłoszenia

Ford Focus

Ford Focus

mazowieckie

32 900 zł

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2.0 TDI 150 KM diesel2013kombiręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo V50

Volvo V50

2.0 D4 177 KM diesel2013kombiręcznaprzedni
cena średnia 44 000 zł
OCENY
Dostępność
Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

2.0 VCDI 16 163 KM diesel2013kombiręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

2.0 CDTI 165 KM diesel2013kombiręcznaprzedni
cena średnia 34 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Octavia

Skoda Octavia

2.0 TDI 170 KM diesel2013kombiręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Focus Mk3 2.0 TDCI 163 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS