chceauto.pl
x

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
162 000 zł
Nadwozie
pickup
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
2214 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
213 KM
0-100 km/h
10.9 s.
V max
185 km/h
Zasięg
800 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł
Zbiornik paliwa
80 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
265/65 R17
265/60 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KMFord Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM

Ford Ranger

Ford Ranger to pickup, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 1983 roku. W 1999 roku na salonie w Barcelonie zadebiutowała "światowa" wersja Rangera, która pod względem technicznym całkowicie różniła się od samochodów sprzedawanych w USA. Auto oparte było na pickupie Mazdy serii B.
Pierwsza generacja światowego Forda Ranger produkowana była w Tajlandii i sprzedawana m.in. w Europie (ale nie w Polsce), a także w Azji i Australii.
Do polskich salonów trafiła dopiero druga generacja Rangera, która zadebiutowała w 2006 roku. Ten samochód również produkowany był w Tajlandii i stanowił bliźniaka Mazdy BT-50. W 2009 roku Rangera poddano liftingowi. 
Ford Ranger uznawany jest za samochód raczej bezawaryjny. W Polsce auto zyskało popularność dzięki możliwości odliczenia podatku VAT. Warto jednak pamiętać, że Ranger to pickup, a nie samochód osobowy. Komfort nie jest na najwyższym poziomie, za to możliwości w terenie są zupełnie przyzwoite.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-01-13

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Ranger Raptor nowej generacji2022-02-23Ford Ranger nowej generacji na zdjęciach2021-12-02Ford Ranger nowej generacji2021-11-24Ford Ranger Raptor Special Edition2021-05-26Ford Ranger w nowej wersji2020-11-23Ford Ranger po liftingu2019-01-26

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota Hilux

Toyota Hilux

2.8 D-4D 204 KM diesel2022pickupręczna4x4
cena średnia 180 000 zł
OCENY
Dostępność
SsangYong Musso

SsangYong Musso

2.2D 202 KM diesel2022pickupręczna4x4
cena średnia 136 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Ranger IV FL2 2.0 TDCI BiTurbo 213 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS