Honda CR-V IV FL 2.0 i-VTEC 155 KM
Honda CR-V
Honda CR-V to SUV, który debiutował w 1995 roku, a do Europy trafił dwa lata później. Auta pierwszej generacji zbudowane zostały na płycie podłogowej Hondy Civic i produkowane były do 2002 roku, gdy pojawiła się druga generacja tego modelu. W 2005 roku samochód przeszedł lifting, a dwa lata później został zastąpiony przez CR-V trzeciej generacji.
Honda CR-V IV FL
Nowa generacja Hondy CR-V zadebiutowała w 2011 roku na salonie motoryzacyjnym w Los Angeles. Do budowy auta wykorzystano płytę podłogową poprzednika, bez zmian pozostał m.in. liczący 2630 mm rozstaw osi. W 2014 roku, na salonie paryskim, zaprezentowano model po delikatnej kuracji odmładzającej. Zmieniły się m.in - wyposażone teraz w metalowe wstawki - zderzaki, w reflektory wbudowano wykonane w technologii LED światła do jazdy dziennej. Z oferty zniknął również 2,2 litrowy silnik Diesla. Zastąpiła go mniejsza jednostka o pojemności 1,6 l.
Poważniejszy lifting przeprowadzono na początku 2015 roku. Zmieniono wówczas przednią część nadwozia, pojawił się nowy system infotainment. Niewielkiej modernizacji poddano jednostki napędowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-03-06