chceauto.pl
x

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
57 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1498 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1241 kg
Ładowność
549 kg

OSIĄGI

Moc
130 KM
0-100 km/h
10.7 s.
V max
192 km/h
Zasięg
600 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R16
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
453 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.8 s.
Prędkość maksymalna
175 km/h

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KMHonda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM

Honda HR-V

Honda HR-V to jeden z pierwszych pojazdów, które określamy dziś mianem crossoverów. Zbudowany na płycie podłogowej Civica VI samochód debiutował w 1999 roku. Trzy lata później poddano go liftingowi, a produkcję zakończono w 2006 roku.

Dopiero w 2015 roku zaprezentowano następcę.

Honda HR-V II

Samochód będący mniejszą siostrą modelu C-RV to próba zaistnienia producenta na tworzącym się właśnie rynku niewielkich SUV-ów z pogranicza segmentów B i C. Druga generacja debiutowała 2016 roku.

Nowa HR-V wpisuje się w język stylistyczny współczesnych modeli Hondy. Japończycy zastosowali charakterystyczny dla marki grill czy zderzaki. By nadać sylwetce lekkości tylne drzwi otrzymały poziome, przechodzące płynnie w tylny słupek przetłoczenie. W słupku C ukryto tylne klamki.

Wnętrze, w typowy dla Hondy sposób, zapewniać ma odrobinę sportowego ducha. Przed kierowcą umieszczono trzy analogowe zegary - największym z nich - zajmującym centralną pozycję - jest prędkościomierz. Na konsoli środkowej zamontowano dotykowy, ciekłokrystaliczny wyświetlacz. W oczy rzucają się też - niestandardowe - dysze nawiewów ciągnące się przez całą deskę rozdzielczą po części pasażera.

Początkowo pod maskę trafił benzynowy silnik 1,8 l, jednak szybko został wyparty przez jednostkę 1.5 oraz diesla 1.6.

W sierpniu 2018 roku samochód został poddany liftingowi. Zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód pojazdu, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel.

Zmianie uległa również gama silników. W ofercie utrzymano silnik 1.5 i-VTEC o mocy 130 oraz 120-konnego diesla 1.6. Nowością będzie natomiast silnik 1.5 VTEC Turbo o mocy około 180 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-08-30

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowy SUV Hondy. Trafi również do Europy2022-04-07Honda HR-V e:HEV. Wszystko o napędzie2021-07-30Honda HR-V nowej generacji!2021-02-19Honda HR-V Sport2018-12-01Honda HR-V po liftingu2018-08-13Honda HR-V. Polskie ceny2015-07-14

Honda HR-V CRASHTEST

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Stonic

Kia Stonic

1.0 T-GDi 120 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Qashqai

Nissan Qashqai

1.3 DIG-T 140 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 68 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 2008

Peugeot 2008

1.2 PureTech 130 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sportage

Kia Sportage

1.6 GDI 132 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Cactus

Citroen C4 Cactus

1.2 PureTech 130 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Captur

Renault Captur

1.2 TCe 120 KM benzyna2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność

Honda HR-V II 1.5 i-VTEC 130 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS