chceauto.pl
x

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
59 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1597 cm3
Silnik
diesel
Waga
1324 kg
Ładowność
546 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
120 KM
0-100 km/h
10 s.
V max
192 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R16
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
453 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KMHonda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM

Honda HR-V

Honda HR-V to jeden z pierwszych pojazdów, które określamy dziś mianem crossoverów. Zbudowany na płycie podłogowej Civica VI samochód debiutował w 1999 roku. Trzy lata później poddano go liftingowi, a produkcję zakończono w 2006 roku.

Dopiero w 2015 roku zaprezentowano następcę.

Honda HR-V II

Samochód będący mniejszą siostrą modelu C-RV to próba zaistnienia producenta na tworzącym się właśnie rynku niewielkich SUV-ów z pogranicza segmentów B i C. Druga generacja debiutowała 2016 roku.

Nowa HR-V wpisuje się w język stylistyczny współczesnych modeli Hondy. Japończycy zastosowali charakterystyczny dla marki grill czy zderzaki. By nadać sylwetce lekkości tylne drzwi otrzymały poziome, przechodzące płynnie w tylny słupek przetłoczenie. W słupku C ukryto tylne klamki.

Wnętrze, w typowy dla Hondy sposób, zapewniać ma odrobinę sportowego ducha. Przed kierowcą umieszczono trzy analogowe zegary - największym z nich - zajmującym centralną pozycję - jest prędkościomierz. Na konsoli środkowej zamontowano dotykowy, ciekłokrystaliczny wyświetlacz. W oczy rzucają się też - niestandardowe - dysze nawiewów ciągnące się przez całą deskę rozdzielczą po części pasażera.

Początkowo pod maskę trafił benzynowy silnik 1,8 l, jednak szybko został wyparty przez jednostkę 1.5 oraz diesla 1.6.

W sierpniu 2018 roku samochód został poddany liftingowi. Zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód pojazdu, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel.

Zmianie uległa również gama silników. W ofercie utrzymano silnik 1.5 i-VTEC o mocy 130 oraz 120-konnego diesla 1.6. Nowością będzie natomiast silnik 1.5 VTEC Turbo o mocy około 180 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-08-30

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy SUV Hondy. Trafi również do Europy2022-04-07Honda HR-V e:HEV. Wszystko o napędzie2021-07-30Honda HR-V nowej generacji!2021-02-19Honda HR-V Sport2018-12-01Honda HR-V po liftingu2018-08-13Honda HR-V. Polskie ceny2015-07-14

Honda HR-V CRASHTEST

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM - PODOBNE SAMOCHODY

SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli

1.6 D 115 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 44 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Duster

Dacia Duster

1.5 dCi 115 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sportage

Kia Sportage

1.7 CRDi 115 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 3008

Peugeot 3008

1.6 BlueHDI 120 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 66 000 zł
OCENY
Dostępność
Mini Countryman

Mini Countryman

1.5 D 116 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 2008

Peugeot 2008

1.6 BlueHDI 120 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność

Honda HR-V II 1.6 i-DTEC 120 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS