Hyundai i10 I 1.1 CRDi 75 KM
Hyundai i10
Hyundai i10 to małe miejskie auto, które debiutowało w 2008 roku, zastępując Atosa. Samochód jest blisko spokrewniony z Kią Picanto. Samochód pozostał w produkcji do 2013 roku, gdy zaprezentowano II generację. Auto nie odniosło nigdy spektakularnego sukcesu.
Hyundai i10 I
Model i10 to niewielki samochód miejski zbudowany w oparciu o płytę podłogową Kii Picanto. Pierwsza generacja modelu pojawiła się w salonach w 2007 roku i przetrwała w ofercie do roku 2013. Chociaż na tle europejskich konkurentów mały Hyundai wypada, co najwyżej, przeciętnie - większość użytkowników chwali auto za stosunkowo przestronne wnętrze i wysoką niezawodność. Nieliczne egzemplarze miewają jednak problemy z trwałością przekładni kierowniczych i niską jakością zabezpieczenia antykorozyjnego (rdza pojawia się np. na tylnej klapie).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-11-04