Infiniti Q50 2.0t 211 KM
Infiniti Q50 to następca G37, a więc nowy podstawowy model japońskiej marki. Samochód debiutował na salonie w Detroit na początku 2013 roku. Produkcję uruchomiono już kilka miesięcy później.
Q50 ma stanowić konkurencję dla takich przedstawicieli segmentu premium, jak BMW 3, Audi A4 czy Mercedes klasy C.
W Europie nowe Infiniti jest oferowane tylko z dwoma rodzajami napędu: hybrydowym i wysokoprężnym. Co ciekawe, silnik Diesla pochodzi od... Mercedesa i dostarczany jest w ramach zacieśniania współpracy między koncernem Daimler a aliansem Renault-Nissan (do tego ostatniego należy marka Infiniti).
W Infiniti Q50 nie znajdziemy klasycznego silnika benzynowego. To oznacza rezygnację ze świetnej jednostki V6 o pojemności 3.7 l, która stosowana była m.in. Infiniti G37 czy Nissanie 370Z.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-03