chceauto.pl
x

Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM

Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
195 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
54.0 kWh
Waga
1520 kg
Ładowność
495 kg

OSIĄGI

Moc
156 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
150 km/h
Zasięg
300 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
215/60 R17
215/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
B premium Co to znaczy?
Bagażnik
355 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KMJeep Avenger eMotor 400V 156 KM

Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM

Jeep Avenger to nieduży crossover, który będzie oferowany nie tylko z silnikami spalinowymi, ale również - jako pierwszy Jeep w historii - z napędem elektrycznym. Do tego model ten będzie produkowany w fabryce Fiata w Tychach.

Avenger to pojazd segmentu B, pozycjonowany poniżej najmniejszego dzisiaj modelu Jeepa, czyli Renegade'a. Avenger ma zaledwie 4,08 mm długości, czyli jest o 16 cm krótszy od Renegade'a. Pojemność bagażnika jest niewielka - wynosi 380 litrów.

400-voltowy elektryczny układ napędowy Avengera jest pierwszym, który został wprowadzony na rynek przez Emotors, spółkę joint venture Stellantis i Nidec Leroy-Somer Holding. Silnik elektryczny generuje 156 KM oraz 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Energia elektryczna przechowywana jest w baterii o pojemności 54 kWh, również produkowanym przez Stellantis. Pakiet akumulatorów składa się z 17 modułów i 102 ogniw litowo-jonowych. Zasięg Avengera (wg WLTP) to 400 km w cyklu mieszanym i 550 km w cyklu miejskim.

Ładowanie możliwe jest prądem stałym z mocą do 100 kW, co teoretycznie pozwala na podniesienie poziomu energii od 0 do 80 proc. w 24 minuty. Natomiast pełne naładowanie przy pomocy stacji Wallbox o mocy 11 kW trwa 5,5 godziny.

Jeep Avenger raczej w niewielkim stopniu będzie nadawał się do zjeżdżania z asfaltu. Co prawda na pokładzie znajdują się systemy zarządzania trakcją (Selec Terrain) i kontroli zjazdu (Hill Descent Control), ale auto ma napęd tylko na przednią oś.

Selec Terrain ma aż sześć trybów do wyboru: Normal, Eco, Sport, Snow, Mud (błoto) i Sand. Krótkie zwisy i wysokie zawieszenie sprawiają, że auto ma teoretycznie niezłe możliwości terenowe - prześwit wynosi 20 cm, kąt natarcia to 20 st, podobnie jak rampowy, zaś kąt zejścia to aż 32 stopnie.

To wszystko sugeruje, że Avenger kiedyś może być dostępny również w wersji 4x4. To możliwe tym bardziej, że w Paryżu pokazano prototyp takiego pojazdu.

W kabinie Jeepa Avenger wzrok przyciąga górna część deski rozdzielczej, którą wyróżnia pojedyncza pozioma "belka" funkcyjna obejmująca wszystkie nawiewy, oświetlenie ambientowe oraz centralnie umieszczony wyświetlacz dotykowy o przekątnej 10,25 cala. Dodatkowo auto może posiadać ekran cyfrowych zegarów, wielkości 7 lub również 10,25 cala.

Jeep Avenger posiada funkcję jazdy autonomicznej na poziomie 2, co oznacza , że automatycznie dostosowuje prędkość i trajektorię pojazdu, korzystając z tempomatu adaptacyjnego (Adaptive Cruise Control) z systemu centrowania toru jazdy (Lane Centering). W ten sposób pojazd pozostaje na środku pasa ruchu i w bezpiecznej odległości od poprzedzającego go pojazdu. Wyposażenie obejmuej również system wspomagający jazdę w korku (Traffic Jam Assist).

Produkcja Jeep Avengera, który jest pierwszym z trojaczków koncernu Stelllantis będzie odbywać się w Tychach. Pierwsze egzemplarze trafią do salonów na początku 2023 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-01-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Jeep Avenger. Już 100 tysięcy sztuk z Polski2024-07-30Jeep Avenger 4xe z napędem 4x42024-05-29Jeep Avenger 4xe. Nowa hybryda2024-02-29Jeep Avenger w wersji 2024. Polskie ceny2023-12-24Jeep Avenger z nowym napędem hybrydowym2023-11-14Jeep Avenger Launch Edition z kosmiczną ceną2022-11-03

    Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Hyundai Kona

    Hyundai Kona

    48 kWh 156 KM elektryczny2023crossoverbezstopniowaprzedni
    cena średnia 178 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Jeep Avenger eMotor 400V 156 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS