chceauto.pl
x

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
199 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2155 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
340 KM
0-100 km/h
7.1 s.
V max
215 km/h
Zasięg
610 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
14.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
93 zł
Zbiornik paliwa
89 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/65 R19
235/60 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
1260 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
17.5 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
46 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.8 s.
Prędkość maksymalna
195 km/h

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KMLand Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM

Land Rover Discovery

Land Rover Discovery debiutował w 1989 roku i był pierwszym modelem tego producenta, który miał łączyć wysokie możliwości terenowe z komfortem oferowanym przez klasyczne samochody osobowe.

Pierwsza generacja tego samochodu była produkowana do 1998 roku. Wówczas pojawiła się druga generacja Discovery, która przetrwała w produkcji do 2004 roku. Wtedy debiutował Discovery III generacji, który pozostawał w produkcji do 2009 roku.


Land Rover Discovery V

Piąta generacja terenowej legendy zadebiutowała pod koniec 2016 roku. W stosunku do wszystkich poprzednich kształty karoserii zostały mocno wygładzone. Kanty zastąpiono owalami, zrezygnowano z charakterystycznych „dokładek” poszerzających nadkola. Auto może pochwalić się wykonanym z aluminium nadwoziem. W stosunku do poprzednika zaoszczędzono aż 480 kg! Land Rover Discovery 5 mierzy 4970 mm długości i standardowo wyposażony jest w siedem foteli. Dwa dodatkowe – montowane w bagażniku – mają zaczepy systemu isofix. W kabinie zastosowano bogaty asortyment materiałów najwyższej jakości. Lista opcji obejmuje m.in. luksusową tapicerkę skórzaną marki Windsor i naturalne, dębowe elementy fornirowe. Oferta silników obejmuje cztery jednostki – jedną benzynową i trzy wysokoprężne. Tak samo, jak w poprzednikach, standardowym wyposażeniem jest stały napęd obu osi (z centralnym dyferencjałem). Wszystkie silniki współpracują standardowo z ośmiobiegową przekładnią automatyczną. Najsłabszy motor to czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,0 l (184 KM i aż 430 Nm) zapewniający przyspieszenie do 100 km/h w 10,5 s i prędkość maksymalną 189 km/h. Jego mocniejsza odmiana generuje 240 KM i 500 Nm (8,3 s do 100 km/h, Vmax 207 km/h). Najmocniejsza jednostka wysokoprężna to 3,0 l V6 o mocy 258 KM i 600 Nm. Ta zapewnia sprint do 100 km/h w 8,1 s i osiąga prędkość maksymalną 209 km/h. Jedyny silnik benzynowy to V6 o pojemności 3,0 l. Motor dysponuje mocą 340 KM i osiąga 450 Nm. W tej wersji przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,1 s. Prędkość maksymalna to 215 km/h. Nowy Discovery nie jest typową bulwarówką. Dzięki regulowanemu zawieszeniu (które automatycznie opuszcza się po otwarciu drzwi dla ułatwienia wsiadania) prześwit wynosi 283 mm. To aż o 43 mm więcej niż w poprzedniku! Maksymalna głębokość brodzenia to rekordowe 900 mm. Standardowym wyposażeniem jest system Land Rover Terrain Response 2, który zapewnia optymalizację szeregu ustawień, od czułości pedału gazu do charakterystyki zmiany biegów. Nowa generacja pozwala na automatyczny wybór optymalnego ustawienia, gdy kierowca nie wie, jakie parametry wybrać. Samochód idealnie sprawdzi się też w roli holownika - maksymalny uciąg najmocniejszego diesla to aż 3500 kg. Klienci mogą zamówić system automatycznego manewrowania przyczepą Advanced Tow Assist. Nawet całkowity nowicjusz może zaparkować z wykorzystaniem tego inteligentnego systemu, który sam zatroszczy się o nieintuicyjne kręcenie kierownicą w przeciwną stronę podczas jazdy do tyłu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-05-16

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Używane: Land Rover Discovery 32015-04-28Land Rover Discovery Sport z nowymi silnikami2015-04-28Land Rover Discovery SVX2017-09-18Land Rover Discovery. Ceny!2016-10-25Nowy Land Rover Discovery2016-09-06Land Rover Discovery Sport znacznie taniej!2015-06-06

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover

3.0 V6 340 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 257 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLS

Mercedes GLS

400 333 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 203 000 zł
OCENY
Dostępność
Infiniti QX70

Infiniti QX70

3.7 320 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 156 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Range Rover Sport

Land Rover Range Rover Sport

3.0 V6 340 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 209 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

2.0 T6 320 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 172 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

3.0 TFSI 333 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 172 000 zł
OCENY
Dostępność

Land Rover Discovery V 3.0 V6 340 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS