chceauto.pl
x

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
1 389 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
4395 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2560 kg
Ładowność
690 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
635 KM
0-100 km/h
3.8 s.
V max
290 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
18 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
115 zł
Zbiornik paliwa
90 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
275/45 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
765 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KMLand Rover Range Rover Sport III P635 635 KM

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM

Land Rover Range Rover Sport

Range Rover Sport I generacji debiutował w 2005 roku. Samochód ten to luksusowy SUV, którego głównym przeznaczeniem jest eksploatacja na asfalcie, i który mimo tego, przyzwoicie radzi sobie w terenie.
Auto jest bardzo drogie, przez co w Polsce zostało sprzedane w śladowych ilościach. Stąd awaryjność pozostaje na razie tematem niezbadanym.

II generacja Range Rovera Sport debiutowała wiosną 2013 roku.


Land Rover Range Rover Sport III

Podobnie jak wcześniej, Range Rover Sport jest bardziej dynamiczną wersją klasycznego Range Rovera. W nowej generacji różnice między oboma modelami są znacznie większej niż do tej pory.

Range Rover Sport jest o około 5 cm krótszy od większego brata i cechuje się mniejszym prześwitem. Stylistycznie oba modele wreszcie wyraźnie się różnią, mają inne reflektory, osłonę chłodnicy i zderzaki. Z kolei z tyłu Range Rover Sport otrzymał wąskie poziomie światła zespolone, podczas gdy Range Rover ma światła pionowe.

Range Rover Sport ma 4,95 m długości, a rozstaw osi to niemal równe 3 metry. Auto jest więc o 10 cm większe niż poprzednia generacja i ma niemal o 8 cm większy rozstaw osi. Nowy Range Rover w wersji standardowej jest o 5 cm dłuższy przy identycznym rozstawie osi, natomiast wersja przedłużona ma 5,25 m długości przy rozstawie osi 3,20 m.

Wnętrze obu modeli jest bardzo zbliżone, różnice sprowadzają się do różnych kierownic i tuneli środkowych. Inne są również kratki wentylacyjne czy osłona zegarów. W Range Roverze Sport cyfrowe zegary oparto o ekran w rozmiarze 13,7 cala, zaś ekran systemu infotaiment ma 13,1 cala i jest zakrzywiony.

Range Rover Sport będzie oferowany z szeroką gamą jednostek napędowych. Sześciocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 3.0 wykonany został w technologii mild-hybrid i dostępny jest w wersjach o mocy 249, 300 i 350 KM. Ponadto dostępne są dwie hybrydy plug-in, również oparte o sześciocylindrowe silniki 3.0, ale już benzynowe, o mocy 440 KM (P440e) i 510 KM (P510e). Słabsza rozpędza się do 100 km/h w 5,8 s, a mocniejsza - w 5,4 s. Prędkości maksymalne wynoszą odpowiednio 225 i 242 km/h.

Pojemność akumulatora hybryd plug-in wynosi 31,8 kWh netto. Zasięg w trybie elektrycznym ma przekraczać 110 km, przy czym nie można przekraczać prędkości 140 km/h. Ładowanie możliwe jest na szybkich ładowarkach o mocy do 50 kW.

Range Rover Sport dostępny jest również produkowanym przez BMW silnikiem 4.4V8 o mocy 530 KM (540 Nm). Ta wersja rozpędza się do 100 km/h w 4,5, prędkość została ograniczona do 250 km/h. Gamę aut niehybrydowych uzupełnia wersja P400, oparta o o benzynowy silnik 3.0 wersja o mocy 400 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-08-25

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Range Rover Sport nowej generacji2022-05-23Range Rover Sport HST. Nowa hybryda2019-02-13Ranger Rover Sport HST2015-03-25Range Rover Sport wyceniony2013-04-27Range Rover Sport. Luksus i sport2013-03-27Range Rover Sport Supercharged - udane połączenie totalnych sprzeczności2022-07-31

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW X5

BMW X5

M Competition 625 KM benzyna2024SUVautomat4x4
cena średnia 817 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

M Competition 625 KM benzyna2024SUVautomat4x4
cena średnia 852 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

63 AMG S 612 KM benzyna2024SUVautomat4x4
cena średnia 877 000 zł
OCENY
Dostępność

Land Rover Range Rover Sport III P635 635 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS