chceauto.pl
x

Lexus GS I 300 212 KM

Lexus GS I 300 212 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1997
Średnia cena
15 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2997 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
212 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
232 km/h

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
410 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
14.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.2 s.
Prędkość maksymalna
211 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Lexus GS I 300 212 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lexus GS I 300 212 KMLexus GS I 300 212 KMLexus GS I 300 212 KMLexus GS I 300 212 KMLexus GS I 300 212 KMLexus GS I 300 212 KM

Lexus GS I 300 212 KM

Lexus GS

Lexus GS debiutował w 1993 roku. I generacja tego auta produkowana była do 1997 roku, gdy pojawił się Lexus GS drugiej generacji. W 2001 roku auto to poddano liftingowi, zaś w 2005 zakończono jego produkcję. Rok później pojawił się następca - GS trzeciej generacji, który sprzedawany był również w wersji hybrydowej.
Niezależnie od generacji Lexusy GS cieszą się dobrą opinią użytkowników, chociaż nie można zapominać, że to samochody klasy wyższej, których serwisowanie wiąże się z określonymi kosztami.

Lexus GS I

Pierwsza generacja GS to w Europie prawdziwy "biały kruk". Podobnie jak flagowy model LS (pierwszy spod znaku Lexusa) samochód powstał głównie z myślą o nabywcach z USA. Auto, którego linie naszkicowali styliści z Italdesign Giugiaro od początku miało pod maską legendarny silnik R6 (2JZ) o pojemności 3,0 l i napęd na tylną oś - standardem była czterostopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Poziom wyposażenia deklasował niemiecką konkurencje pokroju BMW 5 czy Mercedesa klasy E. Każdy egzemplarz Lexusa GS wyposażony był m.in. w elektroniczną klimatyzację, pełną elektrykę (w tym elektrycznie sterowaną kolumnę kierownicy), tempomat, dwie poduszki powietrzne czy wykończenie wnętrza z elementami drewna orzechowego.
Obecnie znalezienie ładnego Lexusa GS pierwszej generacji jest w Polsce bardzo trudne. Chętnym polecamy raczej wycieczki za zachodnią granicę. Kryterium wyboru powinien być stan karoserii – niestety została ona tylko przeciętnie zabezpieczona przed korozją.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-28

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Używane: Lexus GS III2021-02-28Używane: Lexus GS III2021-01-02Luksus? Wcale nie musi być z Niemiec2011-08-26Lexus ES wkracza do Europy2018-08-21Lexus ES - poskie ceny2018-07-05Oficjalnie: Lexus GS F2015-01-06

    Lexus GS I 300 212 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Ford Scorpio

    Ford Scorpio

    2.9 V6 24V 207 KM benzyna1997sedanautomattylny
    cena średnia 5 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Honda Legend

    Honda Legend

    3.5 205 KM benzyna1997sedanautomatprzedni
    cena średnia 8 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz E-klasa

    Mercedes E-klasa

    280 204 KM benzyna1997sedanautomattylny
    cena średnia 9 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo seria 900

    Volvo seria 900

    2.9 204 KM benzyna1997sedanautomattylny
    cena średnia 6 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi A6

    Audi A6

    2.8 E 193 KM benzyna1997sedanautomat4x4
    cena średnia 7 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Lancia Kappa

    Lancia Kappa

    3.0 V6 204 KM benzyna1997sedanautomatprzedni
    cena średnia 4 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Lexus GS I 300 212 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS