chceauto.pl
x

Lexus LS IV 600h 394 KM

Lexus LS IV 600h 394 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
78 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
4969 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?

OSIĄGI

Moc
394 KM
0-100 km/h
6.1 s.
V max
250 km/h
Zasięg
760 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
84 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
505 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Lexus LS IV 600h 394 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KMLexus LS IV 600h 394 KM

Lexus LS IV 600h 394 KM

Lexus LS

Lexus LS to flagowa limuzyna tego japońskiego producenta. Samochód ten debiutował w 1989 roku jako LS 400 (400 oznacza silnik o pojemności 4.0). W 1992 roku auto przeszło lifting. W 1994 roku zaprezentowano drugą generację LS-a, która również nosiła oznaczenie LS 400. Samochód ten poddano liftingowi w 1997 roku.
2000 rok to data debiutu Lexusa LS trzeciej generacji. Samochód otrzymał większy silnik, a więc oznaczono go jako LS 430. W 2003 roku samochód ten przeszedł lifting.

W 2006 roku debiutowała czwarta generacja LS. Auto po raz kolejny otrzymało większy silnik, a więc i nowe oznaczenie - LS 460. Po raz pierwszy zaoferowano również wersję z przedłużonym rozstawem osi (LS 460 L).

W 2007 roku debiutowała wersja hybrydowa, którą oznaczono LS 600h i LS 600h L.

Lexusy LS od początku produkowane są tylko i wyłącznie w Japonii. Dzięki temu niemal od początku okupywały czołowe miejsca w statystykach bezawaryjności zdobywając wiele prestiżowych laurów konsumenta.

W Polsce podaż tych samochodów jest niewielka i są wyceniane niżej niż niemiecka konkurencja. Niesłusznie. Dobrze wybrany, bezwypadkowy egzemplarza może służyć bezawaryjnie przez wiele lat, pod warunkiem regularnego serwisu. Nie można zapominać, że to samochód segmentu F, a więc koszty utrzymania - mimo bezawaryjności - będą stosunkowo wysokie (paliwo, opony, ubezpieczenie, ceny elementów eksploatacyjnych).


Lexus LS IV

Lexus LS to największy i najbardziej luksusowy model japońskiej marki (w Europie zaliczany jest do segmentu F). IV generacja tego pojazdu produkowana była w latach 2006-2017, przy czym samochód systematycznie modernizowano, a największe zmiany wprowadzono przy okazji dużego liftingu przeprowadzonego w 2012 roku.

Nazwa LS pochodzi od słów Luxury Sedan. LS na rynku rywalizuje z Mercedesem klasy S i BMW serii 7.

Czwarta generacja Lexusa LS wprowadziła sporo nowości. Wraz z tym modelem debiutowała automatyczna skrzynię biegów o ośmiu przełożeniach. W 2007 w ofercie pojawiła się wersja hybrydowa, w której benzynowy silnik V8 wspomagany był przez jednostkę elektryczną.

Nowością była również wersja z przedłużonym nadwoziem o zwiększonym rozstawi osi.

W 2012 roku Lexus LX został poważnie zmodernizowany. Samochód otrzymał całkowicie zmienioną, dużą osłonę chłodnicy, zwiększono sztywność nadwozia, zmodernizowano pneumatyczne zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy. W sumie wprowadzono aż 3 tys. zmian.

Przy okazji liftingu wprowadzono usportowioną wersję o nazwie F Sport, która cechuje się obniżonym o 1 cm zawieszeniem, hamulcami Brembo czy bardziej sportowym brzmieniem układu wydechowego.

Lexus LS jest wyposażony we wszystkie możliwe systemy zwiększające bezpieczeństwo na czele z aktywnym tempomatem wykrywającym nie tylko inne samochody, ale również pieszych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-10-29

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Lexus LS bestsellerem w Polsce2024-08-25Lexus LS. Polskie ceny2017-08-24Lexus LS nowej generacji2017-01-13Nowy Lexus LS. Ktoś go chce kupić?2012-08-01Lexus szykuje terenowego LSa?2020-04-21Konkurent BMW 7 i Mercedesa S2012-11-15

Lexus LS - AKCJE NAWROTOWE

2010-07-09Przedsiębiorca poinformował, że z powodu mikro zanieczyszczeń w użytym materiale, może dojść do pęknięcia sprężyny zaworowej w wielozaworowym układzie sterowania silnika ww. modeli marki Lexus. Objawia się to nierówną pracą silnika i zmienionym odgłosem tej pracy. W najgorszym przypadku może dojść do awarii silnika i nagłego zatrzymania pojazdu podczas jazdy. Problem ten na rynku polskim dotyczy 371 egzemplarzy samochodów marki Lexus

plik pdf

Lexus LS IV 600h 394 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS