chceauto.pl
x

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
120 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2987 cm3
Silnik
diesel
Waga
1955 kg
Ładowność
700 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
258 KM
0-100 km/h
6.8 s.
V max
250 km/h
Zasięg
850 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/55 R17
255/45 R18
275/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KMMercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM

Mercedes - Benz S-klasa

Mercedes klasy S przez wiele lat uznawany był za najlepszy samochód na świecie. To właśnie ten model stał się synonimem motoryzacyjnego luksusu i dobrego smaku. Pierwsze egzemplarze - typoszereg W116 i W126 - traktowane są już, jak pełnokrwiste klasyki. Kolejne generacje wciąż wywiązują się z roli luksusowych środków transportu dla najbardziej wymagających. Niestety trzeba pamiętać, że utrzymanie auta klasy premium niesie za sobą ogromne koszty, przez co - z wiekiem - drastycznie spada liczba egzemplarzy wartych uwagi. Trzeba też zdawać sobie sprawę z faktu, że im nowsza generacja, tym bardziej awaryjna...

Mercedes - Benz S-klasa W222

S-klasa typoszeregu W222 ma przed sobą trudne zadanie. Oprócz pełnienia roli flagowego modelu, musi też wypełnić lukę, jaka powstała po zakończeniu produkcji ultraluksusowego Maybacha. Samochód wytwarzany jest od połowy 2013 roku w Niemczech. Póki co brak doniesień na temat jego awaryjności. Doświadczenia z poprzednimi generacjami pozwalają jednak sądzić, ze najwięcej problemów sprawiać będzie bardzo rozbudowana elektronika pojazdu.

W połowie 2017 roku samochód doczekał się kuracji odmładzającej. Auta otrzymały przestylizowane pasy przednie i tylne. Inne są nie tylko zderzaki, ale i oświetlenie. Oprócz nowych reflektorów głównych zastosowano też przemodelowane światła tylne wykonane w technologii OLED. Każdą z tylnych lamp wyposażono w 66 ultracienkich diod. Przy okazji pojawiły się dwa nowe wzory aluminiowych obręczy kół (20-cali) i nowe końcówki wydechu.

W kabinie, oprócz trzech nowych wzorów tapicerek i kierownic, znajdziemy znany tzw. "szklany kokpit". Umieszczony przed kierowcą wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala optycznie tworzy teraz jedną całość z kolejnym wyświetlaczem wieńczącym konsolę środkową. Standard w obu wersjach nadwoziowych obejmuje najnowszą generację systemu info-rozrywki Command. Na liście opcji pojawił się system sterowania nastrojem o nazwie ENERGIZING. Zarządza on wszystkimi systemami komfortu (ustawienia zawieszenia, nagłośnienia, oświetlenia czy np. funkcja masażu foteli), tak by dostosować wnętrze auta do aktualnego nastroju podróżujących.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-09-05

Wersje

NADWOZIA

Mercedes klasy S. Oto nowy król samochodów!2020-09-02Mercedes klasy S po liftingu2017-04-12Polskie ceny nowej klasy S2013-05-28Nowa S-klasse wkońcu oficjalnie!2013-05-16Pierwsze zdjęcie nowego Mercedesa klasy S2013-05-03Najważniejszy samochód w historii...2012-11-19

Ogłoszenia

Mercedes - Benz S-klasa

Mercedes S-klasa

dolnośląskie

139 900 zł

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Maserati Quattroporte

Maserati Quattroporte

Diesel 275 KM diesel2014sedanautomattylny
cena średnia 173 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 7

BMW 7

30d 258 KM diesel2014sedanautomattylny
cena średnia 113 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar XJ

Jaguar XJ

3.0 D 275 KM diesel2014sedanautomattylny
cena średnia 125 000 zł
OCENY
Dostępność

Mercedes - Benz S-klasa W222 350 BlueTec 258 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS