chceauto.pl
x

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
91 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
231 KM
0-100 km/h
6.6 s.
V max
240 km/h
Zasięg
410 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
74 zł
Zbiornik paliwa
48 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
B premium Co to znaczy?
Bagażnik
360 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
13.9 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.3 s.
Prędkość maksymalna
218 km/h

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KMMini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM

Mini Clubman

Mini Clubman to wersja kombi modelu Mini One. Samochód debiutował w 2008 roku. W stosunku do hatchbacka auto jest niemal 24 cm dłuższe i ma o 100 l większy bagażnik. Ciekawostkę stanowi fakt, że zamiast klapy bagażnika zastosowano otwierane na bok dwuskrzydłowe drzwi. Ponadto tylne (boczne) drzwi znajdziemy tylko z jednej strony.

Na salonie we Frankfurcie w 2015 roku zadebiutowała druga generacja Clubmana. Auto oparto oczywiście na kolejnej generacji hatchbacka, od którego Clubman jest o 27 cm dłuższy. Zachowano otwierane na boki drzwi bagażnika, natomiast zrezygnowano z kontrowersyjnego rozwiązania z asymetrycznymi drzwiami bocznymi. Nowa generacja posiada klasyczne dwie pary drzwi.

Mini Clubman F54

Mini Clubman F54 debiutowało na rynku jesienią 2015 roku.

Bazą do opracowania modelu była pięciodrzwiowa odmiana Mini Cooper. Nowy Clubman jest od niej o 27 cm dłuższy i 9 cm szerszy. Konstruktorzy zwiększyli też kluczowy dla przestrzeni w kabinie parametr. O 10 cm wydłużono rozstaw osi.

Bagażnik mini Clubman pomieści 370 l. Jego objętość zwiększyć można do 1250 l po złożeniu oparć tylnej kanapy, składanych w proporcjach 40:20:40.

Dużą zmiana w stosunku do poprzedniej generacji Clubmana są drzwi. Poprzednio Mini Clubman miało parę drzwi tylko z jednej strony, z drugiej strony drzwi były pojedyncze. Teraz auto ma symetryczne nadwozie, a więc dwoje drzwi z lewej i prawej strony. Jednocześnie utrzymano dość nietypowe rozwiązanie dostępu do bagażnika: z tyłu auta wciąż nie ma klasycznej klapy, ale para otwieranych na boki drzwi.

Po raz pierwszy w historii Mini auto wyposażone zostało w elektryczny hamulec postojowy. Na liście opcji pojawiła się – również debiutująca w Mini - ośmiostopniowa przekładnia Steptronic. Nowością jest też opcjonalny pakiet oświetlenia, w skład którego wchodzi m.in. specjalny, wmontowany w lusterko kierowcy, rzutnik wyświetlający na drodze logo marki, gdy kierowca zamknie lub otworzy auto.

Nowy Mini Clubman może być bardzo bogato wyposażony. Na liście opcji znajduje się m.in. system wyświetlania informacji na przedniej szybie HUD, system automatycznego parkowania, kamera cofania, adaptacyjny tempomat, system ostrzegania przed kolizjami (również z pieszymi) oraz system rozpoznawania znaków i automatycznego wyłączania świateł drogowych. Na pokładzie nie mogło również zabraknąć systemu infotainment, który umożliwia połączenie samochodu ze smartfonem.

W kwietniu 2019 auto poddano liftingowi, jednak zmiany ograniczono do absolutnego minimum. Odrobinę zmieniono osłonę chłodnicy, a także światła, które nadal mogą być halogenowe (standardowo) lub diodowe (opcjonalnie). Ponadto Światła przeciwmgłowe zostały połączone ze światłami dziennymi, które otrzymały kształt okręgu.

Jedyną nowością z tyłu Clubmana są światła, które teraz wykonywane są w technologii LED.

Niewiele zmian dostrzeżemy również we wnętrzu. Nowością jest ekran systemu infotainment, który może mieć nawet 8,8 cala (standardowa wielkość to 6,5 cala), poszerzono również ofertę skórzanych tapicerek.

Żadnych nowości nie ma natomiast pod maską.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-04-28

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mini Clubman po liftingu2019-04-22Mini Clubman oficjalnie!2015-07-11Mini John Cooper Works Clubman i Countryman po liftingu2019-05-16MINI Clubman ALL42016-01-20Mini po modernizacji2018-07-04Mini John Cooper Works Clubman. Ceny2016-12-17

Mini Clubman F54 2.0 JCW 231 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS