chceauto.pl
x

Nissan Leaf II 62kWh 217 KM

Nissan Leaf II 62kWh 217 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
104 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
62.0 kWh
Waga
1731 kg

OSIĄGI

Moc
217 KM
0-100 km/h
7.3 s.
V max
180 km/h
Zasięg
360 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
43 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/50 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
435 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Nissan Leaf II 62kWh 217 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KMNissan Leaf II 62kWh 217 KM

Nissan Leaf II 62kWh 217 KM

Nissan Leaf

Nissan Leaf był jednym z pierwszych modeli o napędzie wyłącznie elektrycznym dostępnym w sprzedaży. Samochód ten zdobył tytuł Car of the Year 2011. Entuzjastycznie przyjęte przez dziennikarzy motoryzacyjnych auto początkowo nie spotkało się z ciepłym przyjęciem przez kierowców, a sprzedaż ograniczała się głównie do instytucji oraz rynku japońskiej i amerykańskiego.

Nissan Leaf II

II generacja Leafa pojawiłą się na polskim rynku w początku października 2017 roku. Nadwozie auta ma 448 cm długości, 179 cm szerokości i 153,5 cm wysokości przy rozstawie osi 270 cm. Masa własna Leafa to 1535 kg. Źródłem mocy nowego Nissan Leaf jest tzw. e‑powertrain, czyli elektryczny zespół napędowy. Kierowca ma do dyspozycji moc 150 KM i 320 Nm. Uzupełnieniem tego zespołu napędowego jest akumulator litowo-jonowy o pojemności 40 kWh, który charakteryzuje się wyższą mocą i zdolnością magazynowania energii niż do tej pory. Zasięg nowego Nissana Leaf wzrósł do 378 km (wg starej normy "symulacyjnej" NEDC, w praktyce będzie więc mniejszy).

Samochód jest wyposażony w trzy główne technologie inteligentnej jazdy. Pierwszą z nich jest system wspomagający kierowcę ProPILOT. Ułatwia on jazdę jednym pasem autostrady, co oznacza, że samochód potrafi sam zwolnić i przyśpieszyć, a także zachowa tor jazdy. Nie potrafi jednak zmienić pasa ruchu, by wyprzedzić. Drugi system to ProPILOT Park. Po aktywacji przejmuje on kontrolę nad kierownicą, przyspieszaniem, hamowaniem i wyborem przełożenia, aby automatycznie wprowadzić samochód na stanowisko parkingowe. To znaczny postęp w stosunku do dzisiejszych rozwiązań, które z reguły przejmują kierownicę oraz wydają polecenia kierowcy dotyczące wyboru przełożenia i operowania pedałami. Trzecie nowatorskie rozwiązanie to e-Pedal. Umożliwia ono ruszanie, zwiększanie i zmniejszanie prędkości oraz zatrzymywanie się poprzez operowanie wyłącznie pedałem przyspieszenia. Przy całkowicie zwolnionym pedale przyspieszenia układ odzyskiwania energii i hamulce cierne są włączane automatycznie, doprowadzając stopniowo do całkowitego zatrzymania się samochodu. Pojazd pozostaje nieruchomy — nawet na wzniesieniu — dopóki pedał przyspieszenia nie zostanie ponownie wciśnięty. Leaf posiada jednak również pedał hamulca - należy go używać w razie potrzeby gwałtownego zahamowania. Nowością jest też technologia Vehicle-to-Grid (V2G), która umożliwa dwukierunkowy przepływ energii między akumulatorem a siecią energetyczną. Oznacza to, że można ładować samochód w porach, gdy prąd jest najtańszy, a gdy jest droższy - oddawać go do sieci. W polskich warunkach nie będzie to proste ze względów formalno-prawnych, ale technologicznie jest to już możliwe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-11-28

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nissan Leaf e+ - od niego zaczęła się rewolucja2022-08-12Pół miliona egzemplarzy Nissana Leaf2020-09-10Nissan Leaf w nowej niższej cenie2018-01-21Nowy Nissan Leaf. Znamy ceny2017-12-20Nissan Leaf II już w Polsce. Ceny!2017-10-09Nissan Leaf nowej generacji!2017-09-06

Nissan Leaf II 62kWh 217 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS