chceauto.pl
x

Peugeot 208 II FL 1.2 Hybrid 136 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
108 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1199 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
0.9 kWh
Waga
1228 kg
Ładowność
462 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
136 KM (136 KM + 15 KM)
0-100 km/h
8.1 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
311 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 208 II FL 1.2 Hybrid 136 KM

Peugeot 208

Model 208 to kolejny członek zasłużonej dla Peugeota rodziny aut segmentu B. W prostej linii jest to następca tak legendarnych modeli, jak: 205, 206 i - wciąż bardzo popularny na drogach - Peugeot 207. Pierwsza generacja oferowana była jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback. Druga (debiut w roku 2019) dostępna jest już wyłącznie w wersji 5d. Mimo niewielkich wymiarów auta świetnie radzą sobie w roli pojazdów codziennego użytku. Przyzwyczajenia wymaga jedynie stosowany namiętnie przez Peugeota i-Cockpit. To "kaskadowa" deska rozdzielcza z wysoko umieszczonymi zegarami i mikroskopijnych rozmiarów kierownicą. Pierwsza generacja zyskała szereg pochlebnych opinii od użytkowników. Chwali oni nie tylko bogate wyposażenie i całkiem wysoki komfort, ale też niewielką usterkowość modelu.

Peugeot 208 II FL

II generacja Peugeota 208 powstała na modułowej platformie CMP/e-CMP. Styliści pełnymi garściami czerpali z nowego Peugeota 508. Mamy więc słynne trzy pazury lwa wkomponowane w reflektory czy kły w postaci świateł do jazdy dziennej. Trudno też przeczyć dynamicznie profilowaną maskę czy blendę łączącą tylne światła. W odmianach GT i GT line standard to m.in. 17-calowe obręcze kół i lakierowane na czarno dach i osłony lusterek.

Kabina to kolejne już wcielenie i-Cokpit. Centralny wyświetlacz na konsoli środowej może mieć: 5, 7 lub nawet 10 cali. Cyfrowe mogą też być zegary, a lista opcji obejmuje m.in. wyświetlacz HUD, adaptacyjny tempomat, nawigację z informacjami o utrudnieniach w ruchu w czasie rzeczywistym czy system automatycznego parkowania. Standard obejmuje np. 4 złącze USB i MirrorLink, Apple CarPlay czy Android Auto.

W momencie uruchomienia produkcji (marzec 2019) do wyboru były cztery wersje napędowe. Trzy z nich to benzynowe, trzycylindrowe silniki z rodziny PureTech. Do wyboru są moce: 75 KM, 100 KM i 130 KM. Podstawowy motor oferowany jest z 5-stopniową skrzynią biegów. Mocniejszy ma ręczną przekładnie o 6 przełożeniach. Wersja o mocy 130 KM standardowo wyposażona jest w 8-stopniowy automat.

W cennikach jest też czterocylindrowy diesel BlueHDI o mocy 100 KM (standardowo z 6-stopniową ręczną skrzynią) oraz… wersja elektryczna. Ta ostatnia - Peugeot e-208 - ma moc 136 KM (100 kW) i 260 Nm. Baterie o pojemności 50 kWh zapewniają zasięg do 340 km wg cyklu pomiarowego WLTP. Sam samochód ma identyczne wymiary wnętrza (i bagażnika), co auta spalinowe i przyspiesza do 100 km/h w 8,1 s. Baterie mają być objęte 8 letnią gwarancją limitowaną przebiegiem 160 tys. km.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Peugeot e-208 po liftingu2023-07-08Peugeot 208. Polskie ceny2019-07-02Peugeot 208. Znamy polskie ceny!2012-03-17Peugeot królem Europy!2021-04-06Całkiem nowy Peugeot 2082019-02-25Peugeot 208 GTI już w Polsce. Znamy cenę2013-05-13

Peugeot 208 II FL 1.2 Hybrid 136 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS