chceauto.pl
x

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
194 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1598 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
12.6 kWh
Waga
1696 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
180 KM
0-100 km/h
8.1 s.
V max
225 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R17
205/55 R19
245/40 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
471 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 408 to zupełnie nowy model, którym Francuzi chcą znaleźć sobie nową niszę rynkową.

Nazwa modelu sugeruje, że 408 jest następcą Peugeota 407, którego produkcja została zakończona w 2010 roku. Przypomnijmy, że wówczas Peugeot wprowadził model 508, który jednocześnie zastępował wycofany z produkcji model 607. Z kolei 508-ka zniknęła ze sprzedaży w 2018 roku, gdy Francuzi postawili na rozwój SUV-ów i crossoverów.

Peugeot 408 - mimo nazwy nawiązującej do poprzedników, to auto zupełnie nowej klasy. Jest to zbudowany na modułowej płycie podłogowej EMP2 crossover, z nieco podniesionym zawieszeniem i szybko opadającą linią nadwozia. Auto ma 4,69 m długości z rozstawem osi 2,79 m (dla porównania: 508 był 10 cm dłuższy przy rozstawie osi większym o 2 cm). Producent podkreśla, że auto ma dużo miejsca na tylnej kanapie, a pojemność bagażnika wynosi 536 litrów (po złożeniu tylnej kanapy pojemność przestrzeni bagażowej rośnie do 1611 litrów).

Mimo nieco wyższego zawieszenia linia dachu znajduje się na wysokości zaledwie 1,48 m, czyli tylko 2,5 cm wyżej niż linia dachu modelu 508.

We wnętrzu Peugeota 408 znajdziemy i-Cockpit najnowszej generacji. To rozwiązanie autorskie Peugeota, które można łatwo rozpoznać po małej kierownicy i zegarach na które patrzymy nad jej wieńcem. Ekran cyfrowych zegarów ma 10 cali, podobnie jak ekran systemu infotainment na konsoli środkowej.

Gama napędów Peugeota 408 od wprowadzenia na rynek obejmie dwie wersje hybrydowe typu plug-in o mocy systemowej 180 i 225 KM oraz wersję benzynową napędzaną silnikiem 1.2 o mocy 130 KM. Bazą wersji hybrydowych jest benzynowy silnik 1.6. Wszystkie trzy odmiany są oferowane wyłącznie z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów i mają napęd na przednie koła.

Peugeot 408 będzie dostępny również w wersji elektrycznej, ale pojawi się ona nieco później.

Peugeot 408 trafi do sprzedaży na początku 2023 roku. Jest to model stworzony na rynki światowe. Początkowo będzie produkowany we Francji w zakładzie w Miluzie z przeznaczeniem na rynek europejski, a nieco później produkcja ruszy w Chengdu w Chinach z przeznaczeniem na tamtejszy rynek.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-05

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot e-408. Polskie ceny2024-10-07Peugeot 408. Pierwsze polskie ceny2022-09-25Peugeot 408. Całkowita nowość2022-06-23Peugeot 408, czyli 308-ka sedan2014-04-19Peugeoty 3008 i 5008 nowej generacji będą tylko elektryczne2023-01-30

Peugeot 408 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS