chceauto.pl
x

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
511 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
3996 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1420 kg
Ładowność
300 kg

OSIĄGI

Moc
420 KM
0-100 km/h
4.4 s.
V max
301 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
14.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
91 zł
Zbiornik paliwa
64 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/35 R20
295/30 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
120 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
17 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
4.8 s.
Prędkość maksymalna
274 km/h

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KMPorsche 718 Boxster 4.0 420 KM

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM

Porsche Boxster

Model Boxster zadebiutował w 1996 roku. Dwudrzwiowy roadster wyposażony został w centralnie umieszczony silnik typu boxer i miękki dach. Samochód jest najtańszym modelem niemieckiej firmy, więc brakuje mu nieco prestiżu 911-tki. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najtańsze Porsche nie jest autem dla każdego.

Niezależnie od generacji – pierwsza typoszeregu 986 montowana była do 2004 roku – samochód jest raczej gustowną zabawką, niż pojazdem do użytkowania na co dzień. Wszystkie boxstery wyposażone są w składane, materiałowe dachy co skutecznie ogranicza ich funkcjonalność. Również twarde nastawy zawieszenia niezbyt dobrze sprawdzają się na polskich drogach. Wiele osób może mieć też problemy z opanowaniem auta – zwłaszcza na mokrej nawierzchni, kontrola trakcji okazuje się bardzo przydatna (wiele aut ma za sobą poważne wypadki). Chociaż, jak większość Porsche, także i ten model cieszy się dobrą opinią jeśli chodzi o bezawaryjność (jedne z czołowych miejsc w rankingach), trzeba pamiętać, że koszty utrzymania są bardzo wysokie.

Przy dynamicznej jeździe, nawet w przypadku najsłabszych jednostek napędowych, wynik 20 l./100 km nie powinien nikogo dziwić. 

Porsche 718 Boxster

Samochód zadebiutował w 2016 roku, a więc równe 20 lat po premierze pierwszej generacji Porsche Boxster. Nowa generacja otrzymała nieco zmienioną nazwę - oznaczenia 718 Boxster.

Sercem najnowszej serii jest nowo opracowany, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Porsche 718 Boxster dysponuje 2-litrową jednostką o mocy 300 KM, a 718 Boxster S – 2,5-litrową, o mocy 350 KM.

Standardowo obie wersje „718” wyposażone są w 6-biegową przekładnię manualną. Na życzenie dostępna jest dwusprzęgłowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK), teraz wyposażona w oszczędzające paliwo wirtualne biegi. Za dopłatą roadstery oferowane są z obniżonym o 10 mm zawieszeniem Porsche Active Suspension Management (PASM).

Po raz pierwszy 718 Boxster S dostępny jest też ze sportowym zawieszeniem PASM z prześwitem obniżonym o 20 mm. Aktywne podwozie, również zestrojone na nowo, jeszcze skuteczniej godzi komfort na dalekich trasach ze sportową sztywnością. Porsche Boxster 718 Tak jak w przypadku 911, opcjonalny pakiet Sport Chrono, poza ustawieniami Normal, Sport i Sport Plus, dodatkowo obejmuje teraz program Individual. W modelach z przekładnią PDK pojawił się też przycisk Sport Response, zlokalizowany pośrodku przełącznika trybów jazdy. Podobnie jak w wyścigach, umożliwia on załączenie wyjątkowo spontanicznej charakterystyki silnika i skrzyni.

Kompleksowo zmienił się design – pomijając pokrywy bagażników, przednią szybą i dach, karoseria została całkowicie przeprojektowana. W kabinie uwagę zwraca nowy panel deski rozdzielczej oraz montowana w standardzie, najnowsza generacja systemu multimedialnego Porsche Communication Management (PCM) z ekranem dotykowym. Na życzenie oferowany jest moduł nawigacji.

W 2017 roku oferta została poszerzona o wersję GTS. Porsche 718 Boxster GTS napędzane jest benzynowym silnikiem czterocylindrowym o pojemności 2.5 l. Dzięki modyfikacji dolotu i turbosprężarki jednostka ta generuje 365 KM, czyli o 15 KM więcej niż w Boxsterze S.

Pod koniec 2018 roku pokazano Porsche 718 Cayman T. Tradycyjnie, litera „T” w modelach Porsche pochodzi od słowa „Touring” i stanowi synonim przyjemności z jazdy w najbardziej purystycznej formie.

W 2019 roku pojawiło się Porsche 718 Boxster GT4, napędzane przez wolnossącego, sześciocylindrowego boxera o pojemności 4 litrów i mocy 420 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-02-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

25 lat Porsche Boxster2021-01-28Jubileuszowe Porsche Boxster 25 Years2021-01-17Nowe Porsche Boxster. Lżejsze i szybsze!2012-03-22Porsche 718 Cayman i 718 Boxster będą elektryczne2022-03-21Porsche 718 Cayman i Boxster T2018-12-19Porsche 718 Cayman i Boxster GTS2017-10-18

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Mustang

Ford Mustang

5.0 V8 450 KM benzyna2022kabrioletautomattylny
cena średnia 229 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche 911

Porsche 911

3.0 385 KM benzyna2022kabrioletautomattylny
cena średnia 707 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche 718 Boxster 4.0 420 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS