chceauto.pl
x

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2021
Średnia cena
102 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
9.8 kWh

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
160 KM
0-100 km/h
10.1 s.
V max
173 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
39 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
422 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KMRenault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM

Renault Captur

Renault Captur to samochód zbudowany na płycie podłogowej Renault Clio i wykorzystujący wiele rozwiązań technicznych z tego modelu. Auto debiutowało w marcu 2013 roku, w salonach pojawiło się kilka miesięcy później.Całkowita długość nadwozia Captura pierwszej generacji wynosi tylko 412 cm, czyli o 5 cm mniej niż w wypadku Peugeota 2008. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie posiadają duże możliwości personalizacji, co oznacza, że klienci mogą wybierać spośród wielu dostępnych kolorów m.in. wykończenia deski rozdzielczej czy tapicerki. Z kolei nadwozie może być dwubarwne, w najwyższej wersji wyposażeniowej dach i słupki mają inną barwę niż reszta karoserii. Captur jest oferowany z jednym z trzech silników. Poza podstawową trzycylindrową jednostką 0.9 TCe o mocy 90 KM, klienci mogą wybrać czterocylindrowy, doładowany silnik benzynowy 1.2 TCe o mocy 120 KM oraz jednostkę wysokoprężną 1.5 dCi o mocy 90 KM.

Pierwsza generacja auta przetrwała w ofercie do początku 2020 roku. Wówczas pojawiło się drugie wcielenie Captura. Co prawda rozstaw osi zwiększono tylko o 2 cm (do 2,63 m), ale długość nadwozia wzrosła już zauważalnie, bo o 11 cm, do 4,23 m. Zmieniła się również szerokość nadwozia (180 cm) oraz wysokość (156,6 cm). Większa długość nadwozia pozwoliła na wygospodarowanie większego bagażnika, którego pojemność zwiększyła się o zauważalne 81 litrów i wynosi obecnie 536 litrów. Pojemność bagażnika można zmniejszać i zwiększać kosztem miejsca w kabinie, przesuwając maksymalnie o 16 cm tylną kanapę.

W wnętrzu na konsoli środkowej dominuje dotykowy ekran systemu infotainment, który w Renault nosi nazwę Easy Link. Jego wielkość to 7 lub 9,3 cala. Wyposażenie opcjonalne obejmuje kolejny ekran, (tzw. wirtualne zegary), którego wielkość może wynosić 7 lub 10 cali. Opcjonalnie dostępny jest również adaptacyjny tempomat, system rozpoznawania znaków, monitorowania martwej strefy czy system kamer 360 stopni.

Silniki benzynowe to 1.0 TCe (100 KM i 160 Nm) oraz 1.3 TCE (130 KM i 240 Nm lub 155 KM i 270 Nm). Najmocniejszy silnik współpracuje z dwusprzęgłową przekładnią EDC o siedmiu przełożeniach (w słabszej wersji jest opcjonalna). Fani silników Diesla mogą wybrać jednostkę 1.5 Blue dCi o mocy 95 KM i 240 Nm lub 115 KM i 260 Nm. Mocniejsza wersja może współpracować ze skrzynią EDC.


Renault Captur II

Druga generacja Captura zadebiutowała w połowie 2019 roku. Co prawda rozstaw osi zwiększono tylko o 2 cm (do 2,63 m), ale długość nadwozia wzrosła już zauważalnie, bo o 11 cm, do 4,23 m. Zmieniła się również szerokość nadwozia (180 cm) oraz wysokość (156,6 cm). Większa długość nadwozia pozwoliła na wygospodarowanie większego bagażnika, którego pojemność zwiększyła się o zauważalne 81 litrów i wynosi obecnie 536 litrów. Pojemność bagażnika można zmniejszać i zwiększać kosztem miejsca w kabinie, przesuwając maksymalnie o 16 cm tylną kanapę. We wnętrzu na konsoli środkowej dominuje dotykowy ekran systemu infotainment, który w Renault nosi nazwę Easy Link. Jego wielkość to 7 lub 9,3 cala. Wyposażenie opcjonalne obejmuje kolejny ekran, (tzw. wirtualne zegary), którego wielkość może wynosić 7 lub 10 cali.

Opcjonalnie dostępny jest również adaptacyjny tempomat, system rozpoznawania znaków, monitorowania martwej strefy czy system kamer 360 stopni. Gama jednostek napędowych nowego Renault Captur jest taka sama jak w Clio. Dostępne są trzy silniki benzynowe, dwa wysokoprężne i hybryda plug-in. Silniki benzynowe to 1.0 TCe (100 KM i 160 Nm) oraz 1.3 TCE (130 KM i 240 Nm lub 155 KM i 270 Nm). Najmocniejszy silnik współpracuje z dwusprzęgłową przekładnią EDC o siedmiu przełożeniach (w słabszej wersji jest opcjonalna).

Fani silników Diesla mogą wybrać jednostkę 1.5 Blue dCi o mocy 95 KM i 240 Nm lub 115 KM i 260 Nm. Mocniejsza wersja może współpracować ze skrzynią EDC. Gamę uzupełnia Captur E-Tech, czyli hybryda z możliwością ładowania. Układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1.6 oraz dwóch silników elektrycznych. Bateria ma pojemność 9,8 kWh, co umożliwia przejechanie w trybie elektrycznym do 45 km. Prędkość jazdy w tym trybie to maksymalnie 135 km/h.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-12-02
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Renault Captur po liftingu (2024)2024-04-05Renault Captur II generacji!2019-07-03Renault Captur po liftingu2017-03-04Oto ceny Renault Captur2013-05-18Mitsubishi ASX po liftingu (2024)2024-05-01TEST: Renault Captur - definicja kompaktowego SUVa2023-05-23

Renault Captur II 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS