chceauto.pl
x

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
25 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1197 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1054 kg
Ładowność
530 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
9.4 s.
V max
197 km/h
Zasięg
660 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
175/70 R14
185/60 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
330 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KMSkoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM

Skoda Fabia

Skoda Fabia to typowy reprezentant segmentu B. Pierwsza generacja auta była zarazem pierwszym modelem opracowanym w całości przy współpracy z Volkswagenem i przyczyniła się do spopularyzowania czeskiej marki w Europie.

Pierwsza generacja produkowana był dość długo po od 2000 do 2007 roku. Wówczas wprowadzono na rynek Fabię II, która oczywiście również była oparta na niemieckich rozwiązaniach technicznych (silniki, skrzynie biegów, płyta podłogowa).

Trzecia generacja Skody Fabii debiutowała na salonie paryskim w 2014 roku.

Samochody - niezależnie od generacji - chwalone są za stosunkowo przestronne wnętrze, pewne właściwości jezdne i - jak na tę klasę - wysoką trwałość. Fabie całkiem nieźle trzymają ceny na rynku wtórnym - głównie za sprawą umiarkowanej awaryjności i łatwości obsługi.

Skoda Fabia III

III generacja Fabii zadebiutowała w październiku 2014 roku na salonie motoryzacyjnym w Paryżu. To samochód nieduży, ale zaawansowany technologicznie. W nowej odsłonie modelu znalazły się nowe systemy bezpieczeństwa, rozrywki i podnoszące komfort jazdy, znane z wyższych klas pojazdów. Po raz pierwszy Skoda może być sparowana ze smartfonem za pomocą technologii MirrorLink.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-09-08

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Ruszyła produkcja Skody Fabii IV2021-07-18Skoda Fabia IV oficjalnie!2021-05-04Skoda Fabia IV coraz blizej2021-04-26Nowa Skoda Fabia. Auto klasę wyżej!2021-02-25Skoda Fabia Combi ma już 20 lat2020-09-26Fabia po liftingu już w produkcji2018-08-13

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mini One

Mini One

1.2 102 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Punto Evo

Fiat Punto Evo

1.4 Multiair 105 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Corsa

Opel Corsa

1.4 Turbo 120 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 24 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 2

Mazda 2

1.5 103 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Fusion

Ford Fusion

1.6 100 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

1.2 TSI 105 KM benzyna2014hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 29 000 zł
OCENY
Dostępność

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS