chceauto.pl
x

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1997
Średnia cena
13 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1994 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
211 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
225 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
63 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
353 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
11.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
31 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.9 s.
Prędkość maksymalna
205 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KMSubaru Impreza GC 2.0 GT 211 KMSubaru Impreza GC 2.0 GT 211 KMSubaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM

Subaru Impreza

Subaru Impreza to kompaktowy pojazd, który dzięki rywalizacji w rajdach i mocnym wersjom z silnikami doładowanymi zdobył miano kultowego. Samochód od początku oferowany był tylko ze stałym napędem wszystkich kół oraz silnikami o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser).
Impreza debiutowała w roku 1993. Do 2001 roku produkowane były samochody pierwszej generacji. W latach 2001-2007 powstawała II generacja tego modelu (w 2005 roku przeprowadzono lifting, dość znacznie zmieniając przód auta). Od 2008 w produkcji jest trzecia generacja, która po raz pierwszy jest hatchbackiem, a nie tylko sedanem.

Subaru Impreza GC

Subaru Impreza I generacji cieszy się opinią samochodu wytrzymałego. Oczywiście z dużą ostrożnością trzeba podchodzić do najmocniejszych wersji GT, które mogą mieć za sobą brutalne traktowanie oraz wypadkową przeszłość. Jednak wersje wolnossące, które nie oferują sportowych osiągów, mogą cieszyć bezawaryjną eksploatacją. Serwisu wymaga zawieszenie (łączniki stabilizatora), części są stosunkowo drogie i trudno o zamienniki.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowe Subaru Impreza - polskie ceny2017-11-16Subaru Impreza V generacji!2016-03-28Subaru Impreza2017-09-12Subaru XV drugiej generacji2017-03-10Subaru WRX. Pierwsze zdjęcia!2013-11-13Czarne chmury nad Subaru. Co przeskrobali Japończycy?2017-12-21

Subaru Impreza GC 2.0 GT 211 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS