chceauto.pl
x

Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM

Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2020
Średnia cena
93 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?

OSIĄGI

Moc
150 KM (150 KM + 16 KM)
0-100 km/h
10 s.
V max
197 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/50 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
340 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KMSubaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM

Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM

Subaru Impreza

Subaru Impreza to kompaktowy pojazd, który dzięki rywalizacji w rajdach i mocnym wersjom z silnikami doładowanymi zdobył miano kultowego. Samochód od początku oferowany był tylko ze stałym napędem wszystkich kół oraz silnikami o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser).
Impreza debiutowała w roku 1993. Do 2001 roku produkowane były samochody pierwszej generacji. W latach 2001-2007 powstawała II generacja tego modelu (w 2005 roku przeprowadzono lifting, dość znacznie zmieniając przód auta). Od 2008 w produkcji jest trzecia generacja, która po raz pierwszy jest hatchbackiem, a nie tylko sedanem.

Subaru Impreza GT Hybrid

Piąta generacja Subaru Imprezy w specyfikacji na rynki Starego Kontynentu zadebiutowała we wrześniu 2017 roku.
Przypominamy, że samochód oferowany jest na rodzimym rynku od roku 2016. W lipcu 2017 firma zaprezentowała odmianę przygotowaną pod kątem klientów z USA.
W Europie kupić można wyłącznie pięciodrzwiowego hatchbacka. W ofercie jest skromne pięć kolorów. Dwie „perły”(biały i czerwony) i trzy „metaliki” (srebrny, niebieski i szary).

Co ciekawe, producent nie przewiduje montowania wysokoprężnych jednostek napędowych. Do wyboru są dwa, zbudowane w układzie boxer, silniki benzynowe: 1,6 l i 2,0 l. Słabszy motor ma wtrysk pośredni i rozwija moc 114 KM (przy 6200 obr./min.). Jednostka osiąga też maksymalny moment obrotowy 150 Nm (przy 3600 obr./min.).

Drugi z silników ma pojemność 2,0 l i bezpośredni wtrysk paliwa. Dzięki temu osiąga 156 KM (6000 obr./min.) i 196 Nm (4000 obr./min). Co ciekawe, napęd 4x4 Subaru’s Symmetrical All-wheel Drive, oferowany jest wyłącznie w mocniejszej odmianie! Podstawowa Impreza z silnikiem 1,6 l napędzana jest wyłącznie na przednie koła! Niezależnie od wersji standardem jest za to bezstopniowa przekładnia CVT.

Auto zachęcać ma kupujących bogatym wyposażeniem zwłaszcza z zakresu bezpieczeństwa. Lista obejmuje m.in. rozbudowany system Subaru EyeSight, w ramach którego otrzymujemy chociażby aktywny tempomat z funkcją awaryjnego hamowania czy układ trzymywania pasa ruchu. Bez żadnych dopłat otrzymamy też asystenta opuszczania miejsca postojowego tyłem SRVD, który wykrywa i ostrzega kierowcę przed niewidocznymi obiektami nadjeżdżającymi z boków pojazdu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-03-13

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Nowe Subaru Impreza - polskie ceny2017-11-16Subaru Impreza V generacji!2016-03-28Subaru Impreza2017-09-12Subaru XV drugiej generacji2017-03-10Subaru WRX. Pierwsze zdjęcia!2013-11-13Czarne chmury nad Subaru. Co przeskrobali Japończycy?2017-12-21

    Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Hyundai Ioniq

    Hyundai Ioniq

    1.6 GDi Hybrid 141 KM hybryda2020hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 86 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Subaru Impreza GT Hybrid 2.0 i-S e-Boxer 150 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS