Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
14.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.7 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
UwagaŚredni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.
Subaru Impreza GH 2.5 WRX STI 300 KM
Subaru Impreza
Subaru Impreza to kompaktowy pojazd, który dzięki rywalizacji w rajdach i mocnym wersjom z silnikami doładowanymi zdobył miano kultowego. Samochód od początku oferowany był tylko ze stałym napędem wszystkich kół oraz silnikami o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser).
Impreza debiutowała w roku 1993. Do 2001 roku produkowane były samochody pierwszej generacji. W latach 2001-2007 powstawała II generacja tego modelu (w 2005 roku przeprowadzono lifting, dość znacznie zmieniając przód auta). Od 2008 w produkcji jest trzecia generacja, która po raz pierwszy jest hatchbackiem, a nie tylko sedanem.
Subaru Impreza GH
Typoszereg GH pojawił się w salonach w 2007 roku i przetrwał w ofercie japońskiej marki do roku 2013. Pod koniec rynkowej kariery samochody oferowane były wyłącznie w odmianie WRX. Auto nie zyskało dużej sympatii nabywców. Na polskim rynku, oprócz dyskusyjnej stylistyki, problemem były również zaporowe ceny. Po raz pierwszy pod maską Imprezy pojawił się turbodoładowany silnik wysokoprężny. Tak skonfigurowane auta w Polsce oferowane były wyłącznie w wersji hatchback. Ato cieszy się opinią trwałego, chociaż pojawiają się też narzekania na niski poziom wyposażenia i słabej jakości materiały wykończeniowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-11-04