chceauto.pl
x

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2016
Średnia cena
67 000 zł
Nadwozie
pickup
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2393 cm3
Silnik
diesel
Waga
1870 kg
Homologacja
ciężarowa
Ładowność
1080 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
13.2 s.
V max
175 km/h
Zasięg
1000 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
80 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/70 R17
265/65 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KMToyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM

Toyota Hilux



Toyota Hilux VIII

w 2015 roku Toyota zaprezentowała nową, opracowaną od podstaw, ósmą już generację modelu Hilux.

Nadwozie nabrało bardziej zdecydowanych kształtów. Inne są m.in. przednie reflektory (zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej) i – nawiązujący do terenówek - zderzak. W najpopularniejszej, podwójnej, kabinie nadwozie ma 5,33 m długości, 1,85 m. szerokości i aż 1,82 m wysokości. Duży – wynoszący aż 3085 mm – jest też rozstaw osi.

W kabinie znalazły się m.in. nowe fotele oraz kilka urządzeń mających gwarantować zdecydowanie wyższy komfort. Należy do nich m.in. dotykowy wyświetlacz odpowiadający za sterowanie systemem multumedialnym.

Auto po raz pierwszy zamówić można w trzech odmianach różniących się zawieszeniem: Standard, Heavy Duty i Komfort. Pierwsza to kompromis pomiędzy precyzją prowadzenia a właściwościami terenowymi. Komfort przewidziano głownie z myślą o klientach z państw wysoko rozwiniętych (jazda po utwardzonych nawierzchniach). Opcja Heavy Duty to propozycja dla wymagających największej dzielności terenowej.

W konstrukcji auta zmieniło się w istocie wszystko. Nowa jest nie tylko rama, ale też silnik i skrzynie biegów. Źródłem napędu jest wysokoprężna, doładowana jednostka o pojemności 2,75 l. Silnik rozwija moc 177 KM (3400 obr./min) i – w zakresie 1600-2400 obr./min – dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm. Nowością jest również automatyczna, sześciostopniowa skrzynia biegów.

W stosunku do poprzednika wydłużono okresy międzyprzeglądowe (co ma minimalizować koszty obsługi), auto może się też pochwalić zdecydowanie lepszą izolacją akustyczną kabiny.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-11-09

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota Hilux z napędem mikrohybrydowym2023-12-08Toyota Hilux w wersji GR Sport II2023-10-19Toyota Hilux GR Sport. Nowość2022-01-03Toyota Hilux po modernizacji już w Polsce2021-03-30Toyota Hilux po modernizacji2020-06-04Toyota Hilux Selection2017-07-20

Toyota Hilux CRASHTEST

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Amarok

Volkswagen Amarok

2.0 TDI 140 KM diesel2016pickupręczna4x4
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi L200

Mitsubishi L200

2.4 MIVEC 154 KM diesel2016pickupręczna4x4
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
SsangYong Actyon Sport

SsangYong Actyon Sport

2.0 DTR 155 KM diesel2016pickupręczna4x4
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Ranger

Ford Ranger

2.2 TDCI 160 KM diesel2016pickupręczna4x4
cena średnia 70 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Navara

Nissan Navara

2.3 dCi 160 KM diesel2016pickupręczna4x4
cena średnia 72 000 zł
OCENY
Dostępność

Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS