chceauto.pl
x

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
32 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
diesel
Waga
1313 kg
Ładowność
497 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
105 KM
0-100 km/h
10.7 s.
V max
192 km/h
Zasięg
870 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
40 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KMVolkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM

Volkswagen Golf

Golf zapisał się w historii motoryzacji, jako synonim samochodu kompaktowego. Chociaż - wbrew niektórym opiniom - nie był wcale pierwszym przednionapędowym autem z nadwoziem typu hatchback w świetny sposób łączył dobre właściwości jezdne (łatwość prowadzenia), dużą ilość miejsca w kabinie oraz rozsądne koszty eksploatacji. Obecnie auto określane jest często mianem "króla kompaktów", mimo że - przynajmniej jeśli chodzi o ilość wyprodukowanych aut - palmę pierwszeństwa dzierży w tej kwestii Toyota Corolla.

Volkswagen Golf VII

Siódma generacja Volkswagena Golfa zadebiutowała na salonie paryskim w 2012 roku. W przeciwieństwie do Golfa serii VI, nowy pojazd zaprojektowany został od podstaw w oparciu o nową tzw. modułową płytę podłogową MQB. Auto mierzy teraz 4,26 m (w stosunku do poprzednika urosło o 56 mm), zdecydowanie – aż o 59 mm – zwiększył się również rozstaw osi.

Nowy Golf VII jest o 27 mm niższy i o 13 mm szerszy niż poprzednia generacja. Dzięki temu wygospodarowano więcej miejsca dla pasażerów. Podróżujący na tylnej kanapie mają teraz dodatkowe 15 mm przestrzeni na nogi, bagażnik auta pomieści 380 litrów zamiast dotychczasowych 350 litrów.

W marcu 2013 roku na salonie w Genewie Volkswagen pokazał nowe wersje Golfa VII: sportowe GTI i GTD oraz kombi.

Pod koniec 2016 roku samochód doczekał się liftingu. Pod względem stylizacji zmiany ograniczono do minimum. Auta otrzymały nowe zderzaki i tylne światła wykonane w technologii LED. Ponadto w topowych wersjach kierunkowskazy są teraz animowane. Całkowicie nowe światła wykonane w technologii LED zastąpiły dotychczas stosowane światła ksenonowe.

Więcej nowości znajdziemy w środku. Przede wszystkim Golf otrzymał nowy system infotainment o nazwie Discover Pro z większymi ekranami dotykowymi (aż do 9,2 cala) oraz - po raz pierwszy w samochodzie kompaktowym - z możliwością sterowania gestami. Jednocześnie poszerzono zakres usług online. Nowości to "Guide & inform" i "Security & Service". Pojawił się również szereg nowych systemów - asystentów kierowcy, jak asystent jazdy w korku (który umożliwia jazdę półautonomiczną za innym pojazdem z prędkością do 60 km/h) oraz Emergency Assist, który samodzielnie, automatycznie poinformuje centrum ratownicze o wypadku, podając również jego lokalizację. Nowością jest również system automatycznego hamowania z funkcją wykrywania pieszych. Po raz pierwszy w Golfie po liftingu znalazł zastosowanie silnik 1.5 TSI Evo o mocy 150 KM wyposażony w system Active Cylinder Management (ACT), czyli odłączanie cylindrów, gdy silnik nie pracuje pod dużym obciążeniem. Kuracji wzmacniającej poddano też modele GTI. Golf GTI będzie teraz dysponował mocą 230 KM, a GTI Performance - 245 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-03-06

Wersje

ROCZNIKI

Volkswagen Golf po liftingu2024-01-24Volkswagen Golf ma 50 lat2024-01-08Volkswagen Golf R 333 Limited Edition2023-06-02Volkswagen Golf R Variant2021-07-08Volkswagen Golf R. Najmocnieszy!2020-11-04Volkswagen Golf za mniej niż 70 tys. zł2020-03-14

Volkswagen Golf CRASHTEST

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Seat Leon

Seat Leon

1.6 TDI 105 KM diesel2013hatchback 3drautomatprzedni
cena średnia 29 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

1.6 TDI 105 KM diesel2013hatchback 3drautomatprzedni
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Golf VII 1.6 TDI 105 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS