chceauto.pl
x

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2009
Średnia cena
32 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
110 KM
0-100 km/h
10.7 s.
V max
190 km/h

KOSZTY

Spalanie
5.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
36 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
24 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
4.2%
Średni przebieg
51 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KMVolkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM

Volkswagen Golf

Golf zapisał się w historii motoryzacji, jako synonim samochodu kompaktowego. Chociaż - wbrew niektórym opiniom - nie był wcale pierwszym przednionapędowym autem z nadwoziem typu hatchback w świetny sposób łączył dobre właściwości jezdne (łatwość prowadzenia), dużą ilość miejsca w kabinie oraz rozsądne koszty eksploatacji. Obecnie auto określane jest często mianem "króla kompaktów", mimo że - przynajmniej jeśli chodzi o ilość wyprodukowanych aut - palmę pierwszeństwa dzierży w tej kwestii Toyota Corolla.

Volkswagen Golf VI

Szósta generacja Volkswagena Golfa zadebiutowała na salonie paryskim w 2008 roku. Zimą tego samego roku pierwsze auta trafiły do dilerów.
Samochód ten nie stanowił rewolucji. Podobnie jak piąta generacja oparty został na płycie podłogowej PQ35. Bez zmian pozostało zawieszenie i rozstaw osi, niewiele zmieniona została również stylistyka, niektóre elementy, jak ramki drzwi, boczne okna czy dach są identyczne. Tak naprawdę Golfa VI należałoby potraktować więc nie jako nową generację, ale lifting Golfa V.

Wzbogacono za to nieco wyposażenie, które standardowo obejmowało siedem poduszek powietrznych, ESP i klimatyzację.
W 2010 roku oferta została poszerzona o wersję kombi.

Samochód nie był wolny od wad wieku dziecięcego. Zdarzały się stuki w drzwiach kierowcy. Ostrożnie należy podchodzić do aut ze 160-konnym silnikiem 1.4 TSI. Użytkownicy zgłaszali piski dochodzące z pompy wodnej (Volkswagen informował, że taki urok tego modelu) oraz okazjonalne problemy z wchodzeniem na obroty. Ta usterka kończyła się zapaleniem kontrolki EPC i unieruchomieniem samochodu. Początkowo serwisy wymieniały wtryskiwacze, ostatecznie zdecydowano się na zmianę oprogramowania - niemiecka centrala Volkswagena w listopadzie 2010 roku ogłosiła oficjalną akcję serwisową obejmującą wszystkie modele modele sprzedawane z silnikami 1.4 TSI i wyprodukowane między sierpniem 2008 a majem 2010 (w sumie ponad 71 tys. aut).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-15

Wersje

ROCZNIKI

Volkswagen Golf po liftingu2024-01-24Volkswagen Golf ma 50 lat2024-01-08Volkswagen Golf R 333 Limited Edition2023-06-02Volkswagen Golf R Variant2021-07-08Volkswagen Golf R. Najmocnieszy!2020-11-04Volkswagen Golf za mniej niż 70 tys. zł2020-03-14

Volkswagen Golf CRASHTEST

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Fiat Bravo

Fiat Bravo

1.6 Mjet 120 KM diesel2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 15 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Delta

Lancia Delta

1.6 Multijet 120 KM diesel2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 18 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

1.9 CDTI 120 KM diesel2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 20 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz B-klasa

Mercedes B-klasa

180 CDI 109 KM diesel2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI 110 KM Opinie i komentarze

Jacek
29 września 2012
Posiadam ten model od 3 lat w najbogatszej wersji i z tzw dodatkami ale w ręcznej skrzyni. Kupiłem go jako nowy w salonie. Nie mam żadnych problemów z eksploatacją. Obecnie ma przejechane ok. 60 tys km i serwis odwiedzam tylko na przeglądach. Idealne auto do codziennego użytku. Zastanawiam się nad VII ale poczekam jeszcze z rok żeby przeszedł "wiek dziecięcy". Następny będzie z DSG i chyba z benzynie. Polecam to auto jest nie do zdarcia i jeżeli się go szanuje to potrafi się odwdzięczyć bezawaryjnością i wyglądem.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS