chceauto.pl
x

Volkswagen Multivan T6 2.0 BiTDI 204 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
204 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
199 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
5800 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Multivan T6 2.0 BiTDI 204 KM

Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan to osobowa wersja Transportera - wątpienia najpopularniejszego (przynajmniej pod względem rozpoznawalności) busa na świecie. Pierwsza generacja – zaprezentowana jeszcze w 1949 roku – bazowała na rozwiązaniach technicznych Volkswagena Typ 1 znanego szerzej, jako Garbus. Samochód wykorzystywał m.in. bliźniacze, chłodzone powietrzem, benzynowe silniki typu boxer oraz całą masę pochodzących z Garbusa podzespołów (skrzynie biegów, układ hamulcowy, przekładnie kierownicze itd.). Przełomowym dla historii Transportera/Multivana okazał się rok 1990, gdy Volkswagen zaprezentował 4 generację modelu (T4). Produkowany do 2003 roku samochód był pierwszym busem niemieckiej marki wykorzystującym umieszczone poprzecznie z przodu jednostki napędowe i napęd na przednią oś (poprzednie generacje – wzorem Garbusa – napędzał silnik umieszczony bezpośrednio nad osią tylną). W latach 2003-2015 powstawała kolejna generacja Multivana – model T5. Od 2015 roku Volkswagen oferuje swoim klientom 6 wcielenie auta, które w – w rzeczywistości – jest gruntownie zmodernizowanym Multivanem T5.

Volkswagen Multivan T6

W kwietniu 2015 oku Volkswagen zaprezentował nową generację Multivana - model T6.

Model szóstej generacji można rozpoznać przede wszystkim po całkowicie zmienionej przedniej części nadwozia. Nowe są m.in. zderzak, osłona chłodnicy czy reflektory (opcjonalnie LED). W oczy rzucają się też niżej osadzone lusterka zewnętrzne i umieszczone w przetłoczeniu karoserii boczne kierunkowskazy.

Tak jak w poprzednich modelach, tak i w nowym modelu T o funkcjonalności wnętrza świadczą liczne półki i schowki oraz bardzo dobra widoczność z wnętrza kabiny. Zależnie od modelu, można zamówić (jako wyposażenie dodatkowe) elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera z przodu. Liczba schowków i półek zależy od modelu i liczby foteli we wnętrzu auta. Przewidziano dwa rodzaje tablicy rozdzielczej – z otwartymi lub z zamykanymi schowkami oraz z dwoma rodzajami środkowej konsoli.

Na rynkach, na których obowiązuje norma Euro 6, Transporter oferowany jest z zupełnie nowymi silnikami TDI, które opracowano specjalnie pod kątem surowych wymogów stawianych samochodom użytkowym. Montowany poprzecznie do osi pojazdu i nachylony ku przodowi o 8 stopni silnik TDI (1968 cm3) jest dostępny w wersjach o mocy: 84 KM, 102 KM, 150 KM oraz 204 KM.

Czterocylindrowa, benzynowa jednostka napędowa także ma pojemność 2,0 l i osiąga moc 150 KM bądź 204 KM. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od 1500 obr./min. i ma wartość 280 lub 350 Nm. Tak jak silniki TDI, również TSI są wyposażane w system start-stop.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-07-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Multivan otrzymał silnik Diesla2022-03-11Nowy Volkswagen Multivan już w polskich salonach2021-12-14Volskwagen Transporter po raz siódmy!2021-06-1235 lat Volkswagena Multivana2020-09-14Volkswagen Multivan TDI - stare zasady w nowym wydaniu2022-12-06Nowy Volkswagen Multivan. Polskie ceny2021-09-30

Volkswagen Multivan T6 2.0 BiTDI 204 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz V-klasa

Mercedes V-klasa

250 BlueTec 190 KM diesel2015VANautomattylny
cena średnia 93 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford S-MAX

Ford S-MAX

2.2 TDCI 200 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 68 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Galaxy

Ford Galaxy

2.2 TDCI 200 KM diesel2015VANautomatprzedni
cena średnia 69 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Multivan T6 2.0 BiTDI 204 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS