chceauto.pl
x

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1969 cm3
Silnik
hybryda

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
253 KM
0-100 km/h
4.8 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
529 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KMVolvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM

Volvo V60

Volvo V60 pojawiło się w ofercie szwedzkiej marki w 2011 roku. Zgodne z tradycją, literka V oznacza, że mamy do czynienia z samochodem z nadwoziem typu kombi - auto jest bezpośrednim następcą udanego i cieszącego się na rynku dużym powodzeniem modelu V70.

Pierwsza generacja bazowała na sedanie o nazwie S60, który został zaprezentowany w 2010 roku. Druga generacja pojawiła się w roku 2018, oparta została na całkowicie nowej, modułowej płycie podłogowej, od debiutu dostępna była w wersjach hybrydowych oraz... pojawiła się przed sedanem.





Volvo V60 II

Druga generacja Volvo V60 debiutowała w marcu 2018 roku na salonie genewskim.

Volvo V60 II zostało zbudowane w oparciu o modułową platformę o nazwie Scalable Product Architecture (SPA), na której oparto już modele XC60 II i wszystkie serii 90. Samochód jest aż o 12 cm dłuższy od V60 I generacji, co oznacza, że ma 476 cm długości. Znacząco, bo o 10 cm zwiększono rozstaw osi (do 287 cm), przez co auto będzie oferować wyraźnie więcej miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie.

Wysokość nadwozia nowego Volvo V60 wynosi 143 cm, a więc nieco mniej niż obecnie, zaś szerokość z lusterkami to 204 cm, czyli o 5 cm... mniej, co może stanowić zaskoczenie.

Dłuższe nadwozie przełożyło się nie tylko na powiększenie kabiny - znacząco wzrosła również pojemność bagażnika, a więc parametru bardzo istotnego w samochodach kombi. O ile pierwsza generacja V60 dysponowała bagażnikiem o pojemności 430 litrów, o tyle w drugiej generacji zmieścimy aż o 100 litrów bagaży więcej, a trzeba podkreślić, że są to liczby uzyskane podczas pomiaru do linii okien.

Funkcjonalność samochodu zwiększa również bardziej pionowo poprowadzona klapa bagażnika, dzięki czemu bagażnik stał się bardziej foremny i możliwe jest przewożenie w nim większych przedmiotów.

Jesienią 2018 roku na salonie paryskim zadebiutowała uterenowiona wersja Cross Country. Samochód otrzymał zmodernizowano zawieszenie, dzięki czemu prześwit został zwiększony aż o 7,5 cm. Standardem jest napęd wszystkich kół, a także układ kontroli zjazdu czy specjalny, terenowy tryb pracy samochodu.

Stylistycznie auto wyróżnia się ochronnymi nakładkami na błotniki, listwami progowymi oraz zderzakami z osłonami podwozia.

Druga generacja Volvo V60 dostępna jest z doładowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz w dwóch wersjach hybrydowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-05-01

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowe Volvo V60!2018-02-23Volvo V60 Cross Country już w salonach2015-05-28Volvo V60 Cross Country2018-09-26Nowe diesle w Volvo S60 i V602015-04-16Nowe Volvo V60 Cross Country2014-11-05Nowe Volva jak ciepłe bułeczki2014-10-30

Volvo V60 II T6 Plug-In Hybrid 253 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS