chceauto.pl
x

Volvo V70 III 2.0 145 KM

Volvo V70 III 2.0 145 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2010
Średnia cena
39 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
145 KM
0-100 km/h
12.1 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
60 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
5.6%
Średni przebieg
73 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
575 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
27 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.3 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Volvo V70 III 2.0 145 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KMVolvo V70 III 2.0 145 KM

Volvo V70 III 2.0 145 KM

Volvo V70

Volvo V70 to duże kombi, którego historia rozpoczęła się w 1996 roku. Wtedy na rynek trafił pierwszy pojazd o tej nazwie.

Pierwsze V70 nie było jednak całkowicie nowym modelem. Przeciwnie, samochód stanowił rozwinięcie Volvo serii 800, które w ofercie szwedzkiego producenta znajdowało się od 1991 roku. Ze względu na ten fakt, V70 I generacji już cztery lata później zastąpiono opracowaną od podstaw generacją II.

W 2007 roku debiutowała III generacja V70, która obecnie znajduje się u kresu cyklu produkcyjnego, stanowiąc jeden ze starszych modeli wciąż obecnych w salonach Volvo.

Wszystkie generacje V70 dostępne były również w wersjach uterenowionych. Auta pierwszej generacji nosiły nazwę V70 XC, od 2000 wyodrębniono osobny model o nazwie XC70. Co ciekawe, XC70 trzeciej generacji dostępne jest również w wersji... z napędem na jedną oś.

Volvo V70 III

Volvo V70 trzeciej generacji debiutowało na salonie genewskim w 2007 roku. W stosunku do poprzednika model ten jest nieco wyżej pozycjonowany. Zbudowano go na nowej płycie podłogowej Forda (tej samej, którą zastosowano m.in. w Mondeo), a wiele elementów jest wspólnych z S80.
Trzecia generacja V70 znacznie urosła (długość o 11 cm, szerokość o 6 cm), stąd przyjmuje się, że jest to wersja kombi modelu S80, a nie jak to było wcześniej - S60.
Volvo V70 jest oferowane również z napędem wszystkich kół i lekko uterenowionej wersji XC70.
Produkcja V70 III generacji odbywa się w Szwecji.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-01

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Od 144 do V70. 50 lat designu Volvo2016-08-26Volvo 850 ma już 25 lat!2016-06-07Szwedzka rewolucja. Nastał koniec pewnej epoki...2013-09-2120 lat historii Volvo AWD2017-02-05Volvo S60 Cross Country2015-01-08Starzeją się wolniej niż inne2011-09-07

Volvo V70 CRASHTEST

Volvo V70 - AKCJE NAWROTOWE

2010-04-23Samochody VOLVO XC70, V70, S60, XC70 mogą nie być bezpieczne dla użytkowników z powodu ryzyka wzrostu ciśnienia oleju w silniku, które może prowadzić do uszkodzenia silnika a w konsekwencji - do wypadku drogowego.

Spółka poinformowała, że na rynku polskim wada dotyczy 1690 samochodów wymienionych modeli, o numerach VIN z zakresów:

XC90: 2006-09 0224000-0512668
S60: 2006-09 0500001-0727539
V70: 2006-08 0530000-0693560
XC70: 2006-07 0208000-0288617.
2010-12-06Niektóre samochody Volvo wyposażone w 5-cylindrowy silnik wysokoprężny: D5204T, D5204T2, D5204T5, D5244T10 i D5244T16 mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników z uwagi na możliwość wystąpienia usterki prowadzącej do wycieku oleju. Może to powodować słabe osiągi silnika oraz wyczuwalną woń paliwa, a w skrajnym przypadku może to doprowadzić do pożaru w komorze silnikowej. Usterka dotyczy roku modelowego 2011.
2010-12-06Przedsiębiorca poinformował, że w złączce przewodu spiralnego poduszki powietrznej kierowcy może powstawać zwarcie. W takiej sytuacji kontrolka poduszek powietrznych (SRS) będzie stale świecić i w module informacyjnym kierowcy ukaże się komunikat: „AIRBAG SYSTEM SERVICE REQUIRED" (KONIECZNY PRZEGLĄD UKŁADU PODUSZEK POWIETRZNYCH)”. Jeżeli zwarcie nastąpi podczas jazdy, a kierowca zlekceważy ostrzeżenie, w konsekwencji w razie zaistnienia wypadku wymagającego wyzwolenia poduszki powietrznej kierowcy, poduszka może nie zadziałać w wymagany sposób, lub w ogóle nie zostanie wyzwolona. Taka sytuacja stanowi zagrożenie bezpieczeństwa kierowcy.

Spółka poinformowała, że na rynku polskim wada dotyczy 1610 samochodów wymienionych modeli, o numerach VIN z zakresów:

Model
Numery VIN
S80
0123254 - 0136536
S80
0124803 - 0134546

S80
0123730 - 0129882

S60
0000194 - 0000701

V70
0142445 - 0172769

XC70
0082543 - 0096858

XC60
0087281 - 0141518
2011-08-05W niektórych samochodach Volvo S80, V70, S60 i V60 stwierdzono możliwość wycieku płynu z układu wspomagania kierownicy. Może to wpływać na trudniejsze obracanie koła kierownicy i głośniejszą pracą układu kierowniczego. W najgorszym przypadku może dojść do nagłej utraty wspomagania, bez wcześniejszego zasygnalizowania. Może to przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych są 33 samochody. Lista numerów VIN w załączniku.

Volvo Auto Polska sp. z o.o. nie posiada informacji na temat jakichkolwiek wypadków powodujących uszczerbek na zdrowiu związanych z tą usterką.

Właściciele samochodów objętych kampanią naprawczą są indywidualnie zapraszani autoryzowanych stacji obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.

plik pdf
2011-10-31W niektórych samochodach VOLVO S80, V70, XC70 i XC60 może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

plik pdf
2011-12-05Volvo poinformowało o uruchomieniu II cyklu kampanii serwisowej ogłoszonej w październiku br. Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach VOLVO S80, V70, XC70 i XC60 może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

plik pdf
2013-12-02Samochody S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowane między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażone w 5-cylindrowy silnik diesla, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych ww. modelach VOLVO może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 429 pojazdów marki Volvo S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowanych między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażonych w 5-cylindrowy silnik diesla.

Volvo V70 III 2.0 145 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot 407

Peugeot 407

2.0 143 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C5

Citroen C5

2.0 HPI 143 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo 159

Alfa 159

1.8 140 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Insignia

Opel Insignia

1.8 140 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Croma

Fiat Croma

1.8 16v 140 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

2.0 FSI 150 KM benzyna2010kombiręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo V70 III 2.0 145 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS