chceauto.pl
x

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
121 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2295 kg
Ładowność
650 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
272 KM
0-100 km/h
7.9 s.
V max
222 km/h
Zasięg
830 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
100 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R18
265/50 R19
275/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
775 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KMAudi Q7 I 3.0 TFSI 272 KMAudi Q7 I 3.0 TFSI 272 KMAudi Q7 I 3.0 TFSI 272 KMAudi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM

Audi Q7

Audi Q7 miało swoją premierę w 2005 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Samochód produkowany jest w dwóch fabrykach koncernu Volkswagena: w Bratysławie na Słowacji i w Ingolstadt w Niemczech. Samochód to typowy reprezentant klasy SUV.

Audi Q7 I

Audi Q7 pierwszej generacji stworzono raczej z myślą o asfaltowych drogach, co potwierdzą zwłaszcza właściciele wersji pozbawionych pneumatycznego zawieszenia (twarde zawieszenie). Podejście takie zapewnia wprawdzie świetne prowadzenie, ale niezbyt dobrze sprawdza się na dziurawych polskich drogach. Tutaj zdecydowanie lepiej radzi sobie zawieszenie pneumatyczne, które jednak dostępne jest w droższych wersjach i wymaga dopłaty. Na szczęście, w przeciwieństwie do konkurencji (jak np. Land Rover Discovery) układ nie sprawia w zasadzie żadnych kłopotów. Ze sztywnymi nastawami zawieszenia kłóci się jednak nieco automatyczna skrzynia biegów, która w normalnym trybie jest raczej ospała. Oczywiście kierowca ma również do wyboru tryb sportowy, ale wówczas trzeba się liczyć z dużo większym zużyciem paliwa. Samochód należy do grona bezawaryjnych, chociaż podobnie, jak w innych nowoczesnych pojazdach zdarzają się usterki elektroniki. Niektóre egzemplarze cierpią również z powodu niedostatku montażu (skrzypiąca tapicerka, odpadające elementy wnętrza).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-04-29
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

NADWOZIA

Audi Q7 po liftingu. Kolejnym2024-02-05Audi Q7 TFSI e. Hybryda plug-in2019-12-11Audi Q7 po modernizacji2019-06-26Audi Q7 z nowym bazowym silnikiem2015-08-05Oficjalnie: Nowe Audi Q72014-12-12Audi SQ7 po modernizacji2019-07-23

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lexus RX

Lexus RX

350 277 KM benzyna2015SUVautomat4x4
cena średnia 134 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

3.6 V6 286 KM benzyna2015SUVautomat4x4
cena średnia 124 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

2.5 T 254 KM benzyna2015SUVautomat4x4
cena średnia 96 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

3.2 V6 272 KM benzyna2015SUVautomat4x4
cena średnia 98 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

2.0 T5 254 KM benzyna2015SUVautomat4x4
cena średnia 134 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi Q7 I 3.0 TFSI 272 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS