chceauto.pl
x

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
272 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
17.3 kWh

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
462 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
240 km/h

KOSZTY

Spalanie
13.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
88 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
255/55 R19
285/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
890 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KMAudi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM

Audi Q7

Audi Q7 miało swoją premierę w 2005 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Samochód produkowany jest w dwóch fabrykach koncernu Volkswagena: w Bratysławie na Słowacji i w Ingolstadt w Niemczech. Samochód to typowy reprezentant klasy SUV.

Audi Q7 II FL

II generacja Audi Q7 pojawiła się na rynku w 2015 roku. W stosunku do poprzednika auto "schudło" średnio aż o 26 procent. Masa auta z wysokoprężnym silnikiem 3,0 TDI wynosi równe 1995 kg. To o rekordowe 325 kg mniej, niż w poprzedniku. Tak znacząca redukcja była możliwa, dzięki sięgnięciu po wysokowytrzymałą stal i stopy aluminium. W stosunku do poprzednika auto zyskało zdecydowanie bardziej "drogowy" charakter. Karoseria jest niższa o 15 mm, o 37 mm zmniejszyła się też jej długość. Nadwozie nowego modelu mierzy więc 5,05 m długości, 1,97 m szerokości i 1,74 m wysokości. Nieznacznie zmniejszył się również rozstaw osi, który wynosi teraz 2,99 m. Mimo zmniejszonych wymiarów w kabinie wygospodarowano większą ilość miejsca dla pasażerów. Dodatkowe 41 mm przybyło na wysokości głów w przednim rzędzie siedzeń, dodatkowe 23 mm - w tylnym. Ponadto przednie i tylne fotele dzieli teraz dodatkowe 21 mm przestrzeni. Wnętrze przypomina nieco rozwiązania stosowane przez BMW. Wzorem trzeciej generacji Audi TT samochód otrzymał zegary określane przez Audi mianem „wirtualny kokpit”. Na liście wyposażenia znalazło się wiele systemów bezpieczeństwa i rozrywki. Podstawowe modele oferowane są z nagłośnieniem Bose. Topowe - ze sprzętem grającym Bang&Olufsen. Do wyboru są cztery wersje napędowe - wszystkie, standardowo, oferowane z napędem quattro. Ofertę - na wybranych rynkach - otwiera benzynowe 2,0 l TSI o mocy 252 KM i maksymalnym momencie 370 Nm. Większą jednostka benzynowa - 3,0 l TFSI rozwija 333 KM i 440 Nm. Dzięki temu Audi Q7 przyspiesza do 100 km/h w 6,1 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Dla zwolenników diesli przewidzino silnik 3,0 l TDI rozwijający 272 KM i 600 Nm. W takiej konfiguracji Audi Q7 osiąga 100 km/h w 6,3 s od startu. W późniejszym czasię gamę diesli uzupełniła słabsza odmiana o mocy 218 KM i momencie obrotowym 500 Nm. Po raz pierwszy w cenniku Q7 pojawił się hybrydowy model e-tron. Samochód wyposażono w wysokoprężny silnik 3,0 l TDI o mocy 258 KM i elektryczny motor trakcyjny oferujący dodatkowe 94 kW mocy. Moc przenoszona jest na wszystkie koła za pośrednictwem automatycznej, ośmiostopniowej skrzyni biegów. W sumie układ napędowy generuje 373 KM i maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Sprint do do 100 km/h trwa 6,1 s - prędkość maksymalna to 225 km/h. Zużycie paliwa - rzecz jasna w cyklu pomiarowym - wynosić ma 1,7 l/100 km.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-03-18

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi Q7 po liftingu. Kolejnym2024-02-05Audi Q7 TFSI e. Hybryda plug-in2019-12-11Audi Q7 po modernizacji2019-06-26Audi Q7 z nowym bazowym silnikiem2015-08-05Oficjalnie: Nowe Audi Q72014-12-12Audi SQ7 po modernizacji2019-07-23

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Porsche Cayenne

Porsche Cayenne

E-Hybrid 462 KM hybryda2020SUVautomat4x4
cena średnia 350 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.0 eHybrid 462 KM hybryda2020SUVautomat4x4
cena średnia 278 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi Q7 II FL 60TFSI e 462 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS