chceauto.pl
x

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
64 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel
Waga
1465 kg
Ładowność
305 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
170 KM
0-100 km/h
7.5 s.
V max
226 km/h
Zasięg
730 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
48 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R16
245/45 R17
245/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
290 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi TT II 2.0 TDI 170 KMAudi TT II 2.0 TDI 170 KMAudi TT II 2.0 TDI 170 KMAudi TT II 2.0 TDI 170 KMAudi TT II 2.0 TDI 170 KM

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM

Audi TT

Audi TT to jedyne klasyczne coupe w ofercie niemieckiego producenta. Samochód debiutował w 1998 roku, rok później wprowadzono do sprzedaży Roadstera (czyli kabriolet). Co ciekawe, samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, którą wykorzystywano w Volkswagenie Golfie i Skodzie Octavii. TT I generacji produkowano do 2006 roku.

II generacja Audi TT debiutowała w 2006 roku. Samochód stylistycznie nawiązywał do poprzednika, ale technicznie to zupełnie inny pojazd, tym razem zbudowany na płycie podłogowej A3. W 2007 roku ofertę poszerzono o Rodstera.

Wiosną 2014 roku na salonie w Genewie zadebiutowało Audi TT III. Produkcja tego pojazdu odbywa się w węgierskiej fabryce Audi od lipca 2014 roku. Po czterech latach Audi TT poddano liftingowi. Przód auta otrzymał charakterystyczny, trójwymiarowy grill osłony chłodnicy Singleframe.

W nowym TT Audi oferuje dwa silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem o zwiększonej mocy. Wersja bazowa to 40 TFSI o mocy 197 KM, druga jednostka to 45 TFSI o mocy 245 KM. Silnik 2.0 TFSI o mocy 306 KM, montowany w wersji TTS, rozpędza TTS Coupé od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy – o 0,1 s szybciej niż przed modernizacją. Wszystkie trzy jednostki napędowe wyposażone są w filtr cząstek stałych.

Z silnikami modelu TT Audi montuje sześciobiegową, manualną skrzynię biegów lub siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynię automatyczną. Automatyczna skrzynia S tronic standardowo montowana jest w modelu TTS. W obu typach skrzyń, krótkie przełożenia biegów niższych pozwalają na dynamiczne przyspieszanie, podczas gdy dłuższe przełożenia biegów wyższych redukują prędkość obrotową silnika i ograniczają zużycie paliwa.

Zegary i wskaźniki ukazują się w cyfrowej formie na 12,3-calowym wyświetlaczu wirtualnego kokpitu Audi virtual cockpit, który jest standardem.

Audi TT II

Druga generacja Audi TT zadebiutowała w 2006 roku. Chociaż samochód bardzo przypomina swojego poprzednika, jest zupełnie nową konstrukcją. Samochód zbudowano w oparciu o płytę podłogowa modelu A3, niemal identyczne jest też zawieszenie. W konstrukcji nadwozia wykorzystano aluminiową ramę przestrzenną (Audi Space Frame), dzięki czemu karoseria jest dużo lżejsza i aż o 50 proc. sztywniejsze niż w poprzedniku, co przekłada się na jeszcze lepsze prowadzenie. Od 2007 roku klienci mogą się też zdecydować na model roadster ze składanym, materiałowym dachem. TT drugiej generacji jest bardzo dopracowaną konstrukcją, i bardzo dobrze radzi sobie z zapędami młodych, dynamicznych kierowców. Znalezienie ładnego egzemplarza na rynku wtórnym może być jednak trudne - większość oferty stanowią samochody powypadkowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-07-30
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

NADWOZIA

Audi TT ma już 25 lat lat2023-05-08Audi TT po modernizacji2018-07-20Nowa wersja Audi TT2016-12-11Audi TT Roadster już w Polsce2015-02-13Audi TT po raz trzeci!2014-03-03Pół miliona egzemplarzy Audi TT2013-08-18

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot RCZ

Peugeot RCZ

2.0 HDi 160 KM diesel2013couperęcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi TT II 2.0 TDI 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS