chceauto.pl
x

BMW 118i E87 FL 143 KM

BMW 118i E87 FL 143 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2009
Średnia cena
24 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
143 KM
0-100 km/h
8.7 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
50 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
38 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
4.7%
Średni przebieg
43 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
330 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
24 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.6 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 118i E87 FL 143 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KMBMW 118i E87 FL 143 KM

BMW 118i E87 FL 143 KM

BMW 1

BMW serii 1 to obecnie najmniejszy pojazd w ofercie marki z Bawarii. Pierwsza seria modelu pojawiła się na rynku w 2001 roku i przetrwała w ofercie aż do 2012 roku. Konstruując najmniejszy model inżynierowie BMW pozostali wierni filozofii marki - zastosowano zamontowany wzdłużnie z przodu silnik i napęd na tylne koła. Początkowo auto oferowane było jako pięciodrzwiowy hatchback. W 2007 roku ofertę uzupełniła wersja trzydzwiowa, coupe oraz kabriolet. Druga generacja BMW serii 1 - oferowana wyłącznie jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback dostępna jest w salonach od 2011 roku.

BMW 1 E87 FL

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-05-23

Wersje

BMW serii 1 nowej generacji2024-06-08Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry2019-05-27BMW serii 1 III generacji z przednim napędem!2019-03-27Nowe BMW 1 z napędem na przód?2019-02-11Trzydrzwiowe BMW 1. Będzie taniej2012-05-14BMW 1 i BMW 5 z nowymi napędami2024-09-30

Ogłoszenia

BMW 1

BMW 1

opolskie

21 000 zł
BMW 1

BMW 1

lubelskie

19 700 zł
BMW 1

BMW 1

dolnośląskie

17 900 zł
BMW 1

BMW 1


21 000 zł

BMW 118i E87 FL 143 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Subaru Impreza

Subaru Impreza

2.0 150 KM benzyna2009hatchback 5drręczna4x4
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

2.0 145 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Bravo

Fiat Bravo

1.4 T-jet 150 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 17 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

2.0 FSI 150 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Toledo

Seat Toledo

2.0 FSI 150 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Civic

Honda Civic

1.8 140 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 18 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 118i E87 FL 143 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS