chceauto.pl
x

BMW 120i E88 170 KM

BMW 120i E88 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2010
Średnia cena
43 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1375 kg
Ładowność
440 kg

OSIĄGI

Moc
170 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
220 km/h
Zasięg
700 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
53 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
195/55 R16
205/55 R16
205/50 R17
215/40 R18
245/35 R18

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
38 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
4.7%
Średni przebieg
43 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
330 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
24 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.2 s.
Prędkość maksymalna
200 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 120i E88 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KMBMW 120i E88 170 KM

BMW 120i E88 170 KM

BMW 1

BMW serii 1 to obecnie najmniejszy pojazd w ofercie marki z Bawarii. Pierwsza seria modelu pojawiła się na rynku w 2001 roku i przetrwała w ofercie aż do 2012 roku. Konstruując najmniejszy model inżynierowie BMW pozostali wierni filozofii marki - zastosowano zamontowany wzdłużnie z przodu silnik i napęd na tylne koła. Początkowo auto oferowane było jako pięciodrzwiowy hatchback. W 2007 roku ofertę uzupełniła wersja trzydzwiowa, coupe oraz kabriolet. Druga generacja BMW serii 1 - oferowana wyłącznie jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback dostępna jest w salonach od 2011 roku.

BMW 1 E88

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-06-04

Wersje

BMW serii 1 nowej generacji2024-06-08Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry2019-05-27BMW serii 1 III generacji z przednim napędem!2019-03-27Nowe BMW 1 z napędem na przód?2019-02-11Trzydrzwiowe BMW 1. Będzie taniej2012-05-14BMW 1 i BMW 5 z nowymi napędami2024-09-30

BMW 1 CRASHTEST

BMW 1 - AKCJE NAWROTOWE

2011-07-09W niektórych samochodach marki BMW 1, BMW 5 (model poprzedni produkowany w latach 2003 - 2010), BMW X3, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 (nowy model produkowany od roku 2008) z silnikami diesla, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 20.08.2008 - 12.06.2009, wilgoć dostająca się do podgrzewacza obudowy filtra paliwa może doprowadzić do szybkiego rozładowania akumulatora i braku możliwości rozruchu. BMW Vertriebs GmbH nie wyklucza pojedynczych wypadków zwarcia podgrzewacza, a w konsekwencji jego zapalenia się, zarówno podczas jazdy jak i na postoju, gdy silnik nie jest uruchomiony.

plik pdf
2013-08-07Niektóre samochody BMW, modele: BMW 1(poprzedni model), BMW 5 (obecny i poprzedni model), BMW X3 (poprzedni model), BMW X5, BMW X6, BMW 7 wyposażone w silniki diesla i wyprodukowane w Niemczech, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

W ww. modelach samochodów może dojść do przegrzania obwodu drukowanego podgrzewacza filtra paliwa. W konsekwencji może to doprowadzić do szybkiego rozładowania się akumulatora rozruchowego i braku możliwości uruchomienia samochodu. W bardzo rzadkich przypadkach, jeżeli dojdzie do zwarcia podczas jazdy, może doprowadzić to do późniejszego pożaru samochodu, nawet gdy będzie on wyłączony.

Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objętych jest 1 312 samochodów marki BMW. Lista numerów VIN w załączniku.

plik pdf

BMW 120i E88 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot 308

Peugeot 308

1.6 THP 156 KM benzyna2010kabrioletręcznaprzedni
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

1.8 TFSI 160 KM benzyna2010kabrioletręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

1.4 TSI 160 KM benzyna2010kabrioletręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 120i E88 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS