chceauto.pl
x

BMW 545e G30 394 KM

BMW 545e G30 394 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
213 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2998 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
12.0 kWh
Waga
1695 kg
Ładowność
725 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
394 KM
0-100 km/h
4.5 s.
V max
250 km/h
Zasięg
420 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
46 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW 545e G30 394 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KMBMW 545e G30 394 KM

BMW 545e G30 394 KM

BMW 5

BMW serii 5 do duży samochód rodzinny - bezpośredni konkurent takich pojazdów, jak Audi A6 i Mercedes klasy E. Auta tej serii wytwarzane są przez niemiecką markę od 1972 roku. Najpopularniejsze na polskim rynku są obecnie modele typoszeregu E34 (lata produkcji 1998-1996) i E39 (1995-2003). W roku 2003 pojawił się nowy model piątki - typoszereg E60 - który przetrwał w ofercie do 2010 roku. Pod koniec roku 2009 BMW zaprezentowało kolejną generację - typoszereg F10.

BMW 5 G30

BMW serii 5 typoszeregu G30 zadebiutowało jesienią 2016 roku.

Siódme już wcielenie serii 5 mierzy 4936 mm długości, 1868 mm szerokości i 1479 mm wysokości. Auto zbudowano od podstaw w oparciu o nową platformę. Rozstaw osi to 2975 mm. Pojemność bagażnika w wersji sedan wynosi 530 l.

Kształty karoserii nawiązują do poprzednika. Styliści podkreślają rewelacyjnie niski współczynnik oporu powietrza Cd 0,22. Dzięki wykorzystaniu nowej platformy samochód jest aż o 100 km lżejszy od poprzednika.

BMW G30 wyposażono w niezależne zawieszenie każdego z kół (układ aluminiowych wahaczy). W kabinie jest więcej przestrzeni niż w poprzedniku, zwłaszcza w drugim rzędzie, gdzie jest więcej miejsca na nogi. Auto otrzymało też znacznie lepszą izolację akustyczną (inna konstrukcja szyb).

Standardem jest nowa generacja systemu iDrive. Wyposażono go w dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala. System może być obsługiwany bezpośrednio z ekranu, pokrętłem, komendami głosowymi lub gestami.

Na liście dodatków znalazł się nowy wyświetlacz HUD. Jego powierzchnia projekcyjna zwiększona została aż o 70 proc, dzięki czemu może on teraz wyświetlać m.in. listę kontaktów z telefonu czy nazwy odtwarzanych utworów muzycznych. Lista wyposażenia dodatkowego obejmuje też m.in. czterostrefową klimatyzację z jonizatorem powietrza czy system masażu dla pasażerów tylnej kanapy.

Auto wyposażone jest w szereg systemów bezpieczeństwa, jak np. – wykorzystujący kamery i czujniki radarowe – układ unikania kolizji bocznych. System potrafi samoczynnie skorygować tor jazdy, by uniknąć zderzenia z pojazdem poruszającym się po sąsiednim pasie ruchu. Nowością jest też adaptacyjny tempomat działający w zakresie prędkości od 15 do 210 km/h. Wyposażono go w asystenta pasa ruchu automatycznie utrzymującego pojazd na zadanym pasie. W czasie podróży autostradowych rola kierowcy ograniczona jest więc do minimum.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-01-02

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

BMW 5 Touring nowej generacji2024-02-17BMW serii 5 z nowymi napędami hybrydowymi2023-09-30BMW 5 nowej generacji2023-05-28BMW serii 5. Ceny2016-11-21BMW serii 5 po liftingu2013-05-19Wszyscy chcą BMW 5!2013-01-24

BMW 545e G30 394 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS