chceauto.pl
x

BMW M5 F90 600 KM

BMW M5 F90 600 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
545 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
4395 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1855 kg
Ładowność
585 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
600 KM
0-100 km/h
3.4 s.
V max
250 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
102 zł
Zbiornik paliwa
68 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
19.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
3.7 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h

BMW M5 F90 600 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KMBMW M5 F90 600 KM

BMW M5 F90 600 KM

BMW 5

BMW serii 5 do duży samochód rodzinny - bezpośredni konkurent takich pojazdów, jak Audi A6 i Mercedes klasy E. Auta tej serii wytwarzane są przez niemiecką markę od 1972 roku. Najpopularniejsze na polskim rynku są obecnie modele typoszeregu E34 (lata produkcji 1998-1996) i E39 (1995-2003). W roku 2003 pojawił się nowy model piątki - typoszereg E60 - który przetrwał w ofercie do 2010 roku. Pod koniec roku 2009 BMW zaprezentowało kolejną generację - typoszereg F10.

BMW 5 F90

Podobnie jak poprzednik, nowe BMW M5 napędzane jest silnikiem biturbo 4.4V8 M TwinPower. Jednostka napędowa została poddana znacznej modernizacji. Nowa jest turbosprężarka, intercooler, zwiększono ciśnienie wtrysku paliwa. W efekcie silnik generuje 600 KM w zakresie 5600-6700 obr/min (poprzednik miał 560 KM) oraz 750 Nm momentu obrotowego w zakresie 1800-5600 obr/min (poprzednik - 680 Nm).

Moc silnika przenoszona jest na wszystkie koła przez 8-stopniową skrzynię Steptronic z układem Drivelogic, który umożliwia kierowcy dostosowanie charakterystyki pracy skrzyni biegów do własnych preferencji.

BMW M5 F90 przyśpiesza do 100 km/h w 3,4 s, 200 km/h pojawia się na liczniku po 11,1 s od startu. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h, a z opcjonalnym pakietem M Driver - do 305 km/h.

Adaptacyjne amortyzatory (VDC) oraz układ kierowniczy M Servotronic dają kierowcy do wyboru trzy tryby: Comfort, Sport i Sport Plus. Również charakterystykę silnika można indywidualnie zmieniać, wybierając tryb Efficient, Sport lub Sportu Plus. Dwa przyciski M1 i M2 na kierownicy umożliwiają zapisanie i natychmiastowe aktywowanie dwóch dowolnych kombinacji ustawień silnika, skrzyni biegów, trybu M xDrive, DSC i wyświetlacza Head-Up.

Całkowitą nowością w BMW M5 F90 jest napęd na cztery koła, wszystkie wcześniejsze generacje napędzane były wyłącznie na tylną oś.

Napęd M XDrive Wykorzystuje centralną skrzynię rozdzielczą ze sprzęgłem wielotarczowym za pośrednictwem której rozdziela napęd na oś przednią i tylną. Optymalna trakcja na każdej nawierzchni i w każdych warunkach to także zasługa aktywnego dyferencjału M na osi tylnej, który działa całkowicie adaptacyjnie, oferując moment blokujący w zakresie od 0 do 100 procent.

Kierowca ma możliwość indywidualnego określenia charakteru pracy układu M xDrive. Do dyspozycji jest pięć różnych konfiguracji bazujących na różnych kombinacjach trybów DSC (DSC on, MDM, DSC off) i trybów M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD). Już w ustawieniu podstawowym z włączonym DSC i 4WD układ dopuszcza niewielki poślizg tylnych kół podczas przyspieszania na wyjściu z zakrętu.

W trybie M Dynamic (MDM, 4WD Sport) układ M xDrive umożliwia łatwo kontrolowany drift. Dla ambitnych kierowców i do zastosowania głównie na torach wyścigowych przeznaczone są trzy tryby M xDrive z wyłączonym DSC. Tu kierowca ma do wyboru trzy konfiguracje, w tym sam napęd tylny 2WD.

Stylistycznie BMW M5 wyróżnia się nowymi, bardziej agresywnymi błotnikami, zmienionym dyfuzorem tylnym i nowym przednim zderzakiem z dużymi wlotami powietrza.

Inżynierowie BMW duży nacisk położyli na ograniczenie masy, która wzrosła przez zastosowanie napędu wszystkich kół. Dlatego maskę wykonano z aluminium, a dach - z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP). W połączeniu z oszczędnościami na innych elementach (np. układzie wydechowym i hamulcowym) BMW M5 F90 jest lżejsze od poprzednika.

F90 porusza się na 19-calowych kołach z oponami 275/40 z przodu i 285/40 z tyłu. Opcjonalnie dostępne są felgi 20-calowe (przód: 275/35, tył: 285/35). Standardowo samochód wyposażony jest w elektrycznie regulowane fotele M w tapicerce ze skóry Merino. Opcjonalnie dostępne są nowe fotele wielofunkcyjne M o kubełkowym kształcie.

W ofercie znalazła się limitowana do 400 egzemplarzy seria BMW M5 First Edition, wyróżniająca się ciemnym czerwonym lakierem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-01-03

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    BMW 5 Touring nowej generacji2024-02-17BMW serii 5 z nowymi napędami hybrydowymi2023-09-30BMW 5 nowej generacji2023-05-28BMW serii 5. Ceny2016-11-21BMW serii 5 po liftingu2013-05-19Wszyscy chcą BMW 5!2013-01-24

    BMW M5 F90 600 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mercedes - Benz E-klasa

    Mercedes E-klasa

    63 AMG S 612 KM benzyna2023sedanautomat4x4
    cena średnia 600 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    BMW M5 F90 600 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS