chceauto.pl
x

BMW 630i E64 258 KM

BMW 630i E64 258 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2005
Średnia cena
55 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2996 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
258 KM
0-100 km/h
6.5 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
450 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
17000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
10.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
28 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.2 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 630i E64 258 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KMBMW 630i E64 258 KM

BMW 630i E64 258 KM

BMW 6

Seria 6 - jako duże, dwudrzwiowe coupe - produkowana była przez BMW w latach 1976-1989. W 2003 roku firma z Bawarii powróciła do pomysłu produkcji tego typu pojazdów prezentując nowy model - "szóstkę" typoszeregu E63. Samochód przetrwał w ofercie do końca 2010 roku. Z początkiem kolejnego zastąpiła go następna - trzecia już - generacja oznaczona typoszeregiem F12. Zarówna drugie, jak i trzecie wcielenie auta oferowane są w dwóch wersjach nadwoziowych - jako coupe lub cabriolet.

BMW 6 E64

Druga generacja BMW serii 6 (E63)zadebiutowała w 2002 roku (pierwsze "szóstki" produkowano na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Samochód oparto na płycie podłogowej modelu 5 typoszeregu E60. W 2004 roku ofertę poszerzono o kabriolet (E64), a rok później pojawiła się najmocniejsza wersja M6. Produkcję BMW 6 zakończono w 2010 roku. BMW M6 z 2010 roku to ostatni samochód niemieckiej marki sprzedawany z kultowym silnikiem V10 o mocy 507 KM. Model 6 trzeba traktować jak samochód sportowy, a co za tym idzie nie będzie to auto tanie ani w zakupie, ani w eksploatacji. Oferta samochodów używanych nie jest zbyt bogata i na jej podstawie trudno doszukiwać się typowych usterek. Przed zakupem trzeba jednak dokładnie zweryfikować przeszłość samochodu pod kątem ewentualnej wypadkowości. Mocne silniki i tylny napęd to przeważnie zabójcza mieszanka.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-06-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

BMW M6 Gran Coupe. Jest moc!2012-12-12BMW 6 Gran Coupe - takiego BMW nie było2012-01-21Oficjalnie: BMW 6 po liftingu2014-12-11BMW 640d xDrive2012-02-27BMW 6 Gran Turismo. Nowość!2017-06-14BMW M6. Nowy potwór z Bawarii2012-02-14

BMW 6 - AKCJE NAWROTOWE

2010-10-19W samochodach BMW 5, BMW 6 oraz BMW 7 z silnikami benzynowymi E6x E65 E66 E67 N62 N62T N73 wyprodukowanych w Niemczech w okresie 28.08.2001 r. - 30.11.2009 r. wykryto możliwość awarii wspomagania hamulców.

Usterka polega na tym, iż z pompy podciśnieniowej wspomagania hamulców do przewodu podciśnieniowego i dalej do serwa może przedostawać się olej silnikowy. Olej silnikowy przedostający się do serwa może uszkodzić membranę. W niektórych przypadkach membrana może się rozszczelnić i wspomaganie hamulców nie będzie działać prawidłowo. W konsekwencji pojazd będzie hamował tylko przy większym nacisku na pedał.

Przedsiębiorca poinformował, że w pojazdach objętych akcją wymieniony zostanie przewód podciśnieniowy wspomagania hamulców, natomiast w przypadku stwierdzenia oleju w serwie zostanie ono wymienione.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 326 samochodów BMW 5, BMW 6 oraz BMW 7 z silnikami benzynowymi

plik pdf
2011-11-16W niektórych samochodach marki BMW 5, BMW 6, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 z silnikami benzynowymi, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 16.11.2007 - 02.02.2011, na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy może do dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej. Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe.

BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą.

plik pdf

BMW 630i E64 258 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi TT

Audi TT

3.2 E 250 KM benzyna2005couperęczna4x4
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo GT

Alfa GT

3.2 240 KM benzyna2005couperęcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Gtv

Alfa Gtv

3.2 240 KM benzyna2005couperęcznaprzedni
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 630i E64 258 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS