chceauto.pl
x

BMW 645i E63 333 KM

BMW 645i E63 333 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2004
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
4398 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
333 KM
0-100 km/h
6.1 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
82 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
15.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
40 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.7 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 645i E63 333 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KMBMW 645i E63 333 KM

BMW 645i E63 333 KM

BMW 6

Seria 6 - jako duże, dwudrzwiowe coupe - produkowana była przez BMW w latach 1976-1989. W 2003 roku firma z Bawarii powróciła do pomysłu produkcji tego typu pojazdów prezentując nowy model - "szóstkę" typoszeregu E63. Samochód przetrwał w ofercie do końca 2010 roku. Z początkiem kolejnego zastąpiła go następna - trzecia już - generacja oznaczona typoszeregiem F12. Zarówna drugie, jak i trzecie wcielenie auta oferowane są w dwóch wersjach nadwoziowych - jako coupe lub cabriolet.

BMW 6 E63

Druga generacja BMW serii 6 (E63)zadebiutowała w 2002 roku (pierwsze "szóstki" produkowano na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Samochód oparto na płycie podłogowej modelu 5 typoszeregu E60. W 2004 roku ofertę poszerzono o kabriolet (E64), a rok później pojawiła się najmocniejsza wersja M6. Produkcję BMW 6 zakończono w 2010 roku. BMW M6 z 2010 roku to ostatni samochód niemieckiej marki sprzedawany z kultowym silnikiem V10 o mocy 507 KM. Model 6 trzeba traktować jak samochód sportowy, a co za tym idzie nie będzie to auto tanie ani w zakupie, ani w eksploatacji. Oferta samochodów używanych nie jest zbyt bogata i na jej podstawie trudno doszukiwać się typowych usterek. Przed zakupem trzeba jednak dokładnie zweryfikować przeszłość samochodu pod kątem ewentualnej wypadkowości. Mocne silniki i tylny napęd to przeważnie zabójcza mieszanka.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-08

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW M6 Gran Coupe. Jest moc!2012-12-12BMW 6 Gran Coupe - takiego BMW nie było2012-01-21Oficjalnie: BMW 6 po liftingu2014-12-11BMW 640d xDrive2012-02-27BMW 6 Gran Turismo. Nowość!2017-06-14BMW M6. Nowy potwór z Bawarii2012-02-14

BMW 645i E63 333 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS